Newsy

W programie "Bez skazy" Katarzyna Chwedoruk i Anna Orłowska będą obalać mity związane z medycyną estetyczną

2016-09-22  |  06:45
Mówi:Anna Orłowska, makijażystka

Katarzyna Chwedoruk, dyrektor ds. medycznych w SkinClinic

  • MP4
  • Anna Orłowska i Katarzyna Chwedoruk w programie podpowiadają jak znaleźć dobrego lekarza, dobrać zabieg do konkretnego problemu lub zatuszować defekty za pomocą makijażu. Demaskują też działania nieuczciwych lekarzy i kosmetyczek. Twierdzą, że ich celem jest edukowanie Polaków w zakresie możliwości medycyny estetycznej.

    Na antenie TVN Style zadebiutował nowy program "Bez skazy". W roli prowadzących występują makijażystka Anna Orłowska i ekspert medycyny estetycznej Katarzyna Chwedoruk. Celem programu jest edukowanie polskiego społeczeństwa w zakresie możliwości medycyny estetycznej. Gospodynie "Bez skazy" pokazują jak mądrze korzystać z zabiegów, wybrać odpowiedniego lekarza i dobrać kosmetyki.

    – Przekaz programu jest taki, żeby zwiększać wiedzę na temat medycyny estetycznej, je zagrożeń, wad i zalet. Program pokazuje jak zabiegi powinny być wykonywane, u kogo, a u kogo nie, wskazania, przeciwwskazania –  mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Katarzyna Chwedoruk,  dyrektor ds. medycznych w SkinClinic.

    W każdym programie podejmowany jest jeden temat gospodynie mówią o konkretnym problemie ze skórą lub zabiegu medycyny estetycznej. W ostatnim odcinku Katarzyna Chwedoruk opowiadała o mezoterapii, poddała też zabiegowi parę ochotników. Pojawiają się także nagrania z ukrytej kamery, których celem jest zdemaskowanie działań nieuczciwych lekarzy i kosmetyczek.

    – Ta branża niestety, pomimo że jest bardzo teraz popularna niestety też rozwija się w tej szarej strefie, co jest bardzo niebezpieczne dla klienta – mówi Katarzyna Chwedoruk.

    Każdy odcinek "Bez skazy" zawiera także moduł dotyczący makijażu, który prowadzi Anna Orłowska. Makijażystka doradza jak umalować się na każdą okazję oraz zatuszować niedoskonałości urody przy pomocy makijażu. Za każdym razem skupia się na innym problemie i szczegółowo go omawia np. niezwykle modnym w nadchodzącym sezonie jesień-zima ciemnym makijażu ust.

    – Jeśli omawiamy problem świecącej się buzi, to cały odcinek jest o świecącej buzi, czyli nie ma makijażu step by step, wyczerpujemy po prostu cały problem w jednym odcinku mówi Anna Orłowska.

    Nowością w stosunku do innych programów o podobnej tematyce jest fakt, że Anna Orłowska nie korzysta z pomocy modelek. Wszystkie kwestie związane z makijażem demonstruje wyłącznie na sobie. Na początku pokazuje się zupełnie bez makijażu, prosto do kamery, a następnie krok po kroku objaśnia jak umalować twarz.

    – Fajnie, że mogę to robić do kamery, że robię to w takim nowoczesnym, trochę blogerskim stylu, czyli też wychodzimy naprzeciw oczekiwaniu naszych widzek – mówi Anna Orłowska.

    Program "Bez skazy" można oglądać w każdą środę o godz. 22.55 na antenie TVN Style. Powtórki stacja emituje natomiast we wtorki o godz. 17.40.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Konsument

    Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

    Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

    Handel

    Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

    Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

    Teatr

    Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

    Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.