Newsy

W programie "Bez skazy" Katarzyna Chwedoruk i Anna Orłowska będą obalać mity związane z medycyną estetyczną

2016-09-22  |  06:45
Mówi:Anna Orłowska, makijażystka

Katarzyna Chwedoruk, dyrektor ds. medycznych w SkinClinic

  • MP4
  • Anna Orłowska i Katarzyna Chwedoruk w programie podpowiadają jak znaleźć dobrego lekarza, dobrać zabieg do konkretnego problemu lub zatuszować defekty za pomocą makijażu. Demaskują też działania nieuczciwych lekarzy i kosmetyczek. Twierdzą, że ich celem jest edukowanie Polaków w zakresie możliwości medycyny estetycznej.

    Na antenie TVN Style zadebiutował nowy program "Bez skazy". W roli prowadzących występują makijażystka Anna Orłowska i ekspert medycyny estetycznej Katarzyna Chwedoruk. Celem programu jest edukowanie polskiego społeczeństwa w zakresie możliwości medycyny estetycznej. Gospodynie "Bez skazy" pokazują jak mądrze korzystać z zabiegów, wybrać odpowiedniego lekarza i dobrać kosmetyki.

    – Przekaz programu jest taki, żeby zwiększać wiedzę na temat medycyny estetycznej, je zagrożeń, wad i zalet. Program pokazuje jak zabiegi powinny być wykonywane, u kogo, a u kogo nie, wskazania, przeciwwskazania –  mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Katarzyna Chwedoruk,  dyrektor ds. medycznych w SkinClinic.

    W każdym programie podejmowany jest jeden temat gospodynie mówią o konkretnym problemie ze skórą lub zabiegu medycyny estetycznej. W ostatnim odcinku Katarzyna Chwedoruk opowiadała o mezoterapii, poddała też zabiegowi parę ochotników. Pojawiają się także nagrania z ukrytej kamery, których celem jest zdemaskowanie działań nieuczciwych lekarzy i kosmetyczek.

    – Ta branża niestety, pomimo że jest bardzo teraz popularna niestety też rozwija się w tej szarej strefie, co jest bardzo niebezpieczne dla klienta – mówi Katarzyna Chwedoruk.

    Każdy odcinek "Bez skazy" zawiera także moduł dotyczący makijażu, który prowadzi Anna Orłowska. Makijażystka doradza jak umalować się na każdą okazję oraz zatuszować niedoskonałości urody przy pomocy makijażu. Za każdym razem skupia się na innym problemie i szczegółowo go omawia np. niezwykle modnym w nadchodzącym sezonie jesień-zima ciemnym makijażu ust.

    – Jeśli omawiamy problem świecącej się buzi, to cały odcinek jest o świecącej buzi, czyli nie ma makijażu step by step, wyczerpujemy po prostu cały problem w jednym odcinku mówi Anna Orłowska.

    Nowością w stosunku do innych programów o podobnej tematyce jest fakt, że Anna Orłowska nie korzysta z pomocy modelek. Wszystkie kwestie związane z makijażem demonstruje wyłącznie na sobie. Na początku pokazuje się zupełnie bez makijażu, prosto do kamery, a następnie krok po kroku objaśnia jak umalować twarz.

    – Fajnie, że mogę to robić do kamery, że robię to w takim nowoczesnym, trochę blogerskim stylu, czyli też wychodzimy naprzeciw oczekiwaniu naszych widzek – mówi Anna Orłowska.

    Program "Bez skazy" można oglądać w każdą środę o godz. 22.55 na antenie TVN Style. Powtórki stacja emituje natomiast we wtorki o godz. 17.40.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Gwiazdy

    Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

    Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

    Handel

    Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

    Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.