Newsy

DJ Adamus: prawdziwy mężczyzna powinien być stylowy i szarmancki

2016-07-04  |  06:45

Zdaniem DJ Adamusa stylowy mężczyzna to mężczyzna zadbany i ubierający się z klasą. Producent muzyczny uważa także, że mężczyzna powinien być szarmancki w nieco oldschoolowym stylu.

Jeszcze kilka lat temu DJ Adamus nie przykładał wagi do wizerunku. Najczęściej pokazywał się w odzieży sportowej, zwłaszcza dresowych spodniach i bluzach. Obecnie stawia na eleganckie marynarki i designerskie dodatki, np. muszki czy okulary w oryginalnych oprawkach. Zdaniem artysty stylowy mężczyzna to przede wszystkim mężczyzna zadbany.

– Stylowy mężczyzna to facet, który wygląda z klasą. Nie mówię o tym, czy wygląda minimalistycznie, czy ma przeładowany strój. Choć wolę rzeczywiście wersję minimalistyczną – mówi DJ Adamus agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Producent uważa też, że o stylu mężczyzny decyduje nie tylko wygląd. Równie ważne jest bowiem zachowanie. DJ Adamus jest zdania, że mężczyzna powinien być szarmancki, w dodatku w nieco staroświeckim stylu.

– Nie powiem, że jestem zbyt stary na te nowe trendy, ale uważam, że szarmanckość, styl i klasa to jest coś, co powinno cechować prawdziwego mężczyznę podkreśla DJ Adamus.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.