Newsy

Ekskluzywny Menel twarzą marki produkującej kosmetyki na bazie węgla drzewnego z Bieszczad. Bloger obala mit, że pielęgnacja jest niemęska

2015-09-22  |  06:55

Ekskluzywny Menel został ambasadorem nowej polskiej marki kosmetycznej ZEW. Produkuje ona kosmetyki na bazie węgla drzewnego przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn. Bloger twierdzi, że filozofia marki idealnie wpisuje się w jego postrzeganie męskości we współczesnym świecie. Na jego decyzję o współpracy wpłynął też fakt, że kosmetyki są całkowicie oparte na naturalnych składnikach.

Zdaniem Kamila Pawelskiego, blogera znanego jako Ekskluzywny Menel, polscy mężczyźni są coraz bardziej otwarci na kwestie związane z pielęgnacją. Przywiązują coraz większą wagę do jakość używanych kosmetyków, dlatego znacznie chętniej wybierają produkty oparte na naturalnych składnikach. On sam zdecydowanie preferuje kosmetyki wykorzystujące to, co dała natura. To jeden z powodów, dla których zgodził się zostać ambasadorem nowej polskiej marki ZEW, produkującej naturalne kosmetyki do mycia dla mężczyzn na bazie węgla drzewnego z Bieszczad.

– Podoba mi się to, że są to kosmetyki tylko dla mężczyzn, zarówno w swojej filozofii, jak i pod względem wyglądu i składu. Są to kosmetyki naturalne, które dbają o mężczyznę, począwszy od brody, a skończywszy na głowie i ciele. Jestem pozytywnie zaskoczony tymi kosmetykami – mówi Kamil Pawelski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Węgiel odznacza się niezwykle skutecznym działaniem oczyszczającym i odświeżającym podczas kontaktu ze skórą, jego cząsteczki przyciągają nie tylko zanieczyszczenia z powierzchni, lecz także z jej głębszych warstw. Nowa marka namawia nie tylko do używania naturalnych kosmetyków, lecz także do podążania za zewem natury, który coraz częściej odzywa się w mieszkańcach zatłoczonych, miejskich blokowisk. Kamil Pawelski doskonale rozumie to marzenie o powrocie do natury, marzenie o zostawieniu za sobą pędu i zgiełku wielkich miast.

– Mam swoje miejsca m.in. w Bieszczadach, ale i na Mazurach, które są wygłuszone, praktycznie bez zasięgu sieci komórkowych, i to jest dla mnie zew. Kiedy mam możliwość wyłączenia się od świata realnego i włączenia się w świat natury, która sprawia, że mogę słuchać siebie, ale mogę też obserwować na potęgę natury i czerpać z energię – mówi Kamil Pawelski.

Dla blogera kluczową kwestią przy podejmowaniu decyzji o współpracy z marką, był fakt, że jej produkty idealnie wpisują się w promowany przez niego wizerunek mężczyzny. Na swoim blogu Pawelski przekonuje, że mężczyzna może czuć się i wyglądać męsko, nie rezygnując z dbałości o swój wygląd. Wpisuje się w modę na tzw. mężczyzn w typie drwala, stojącą w opozycji do przesadnie wymuskanych mężczyzn metroseksualnych.

– Pojmowanie męskości zmieniło się na przestrzeni ostatnich lat. I zdecydowanie jestem za tym, żeby także poprzez pielęgnację, modę i mówienie o męskości w takim szerszym ujęciu pokazywać mężczyznom, że to wcale nie jest niemęskie i wcale nie ujmuje naszej męskości – mówi autor bloga ekskluzywnymenel.com.

W skład rekomendowanej przez Ekskluzywnego Menela linii kosmetyków wchodzą: mydło do włosów, twarzy i ciała, do golenia, do brody oraz mydło 3 w 1 do twarzy, ciała i włosów. Z nowej marki kosmetyków Kamil Pawelski ceni szczególnie dwa: mydło do brody oraz sztyft 3 w 1, idealny zarówno na długie podróże, jak i szybkie wypady poza miasto. Bloger od 10 lat mieszka wprawdzie w Warszawie, ale pochodzi z Mazur i tęsknotę za naturą często koi krótkimi weekendowymi wyjazdami.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy

Tomasz Tylicki: Moje psy raz mieszkają u mnie, raz u moich rodziców. Tak sobie po prostu wędrują i jest im dobrze

Prezenter podkreśla, że szczególne miejsce w jego sercu zajmują dwa pupile: Lola i Kiko, ale teraz więcej czasu psiaki spędzają u jego rodziców, bo liczne obowiązki rodzinne i zawodowe nie pozwalają mu na to, by poświęcił im tyle uwagi, ile potrzebują. Tomasz Tylicki zapewnia jednak, że gdy synek trochę podrośnie, a on zrealizuje pewien życiowy plan, to w przyszłości znajdzie sposób na to, aby czworonogi były z nimi na stałe.

Handel

Lekarze apelują o uregulowanie rynku saszetek z nikotyną. Na ich szkodliwe działanie narażona jest głównie młodzież

Saszetki z nikotyną są dostępne na rynku od kilku lat, ale nadal nie ma żadnych unijnych ani krajowych regulacji dotyczących ich oznakowania, reklamy czy sprzedaży. To powoduje, że tzw. pouches są bardzo łatwo dostępne, bez większych problemów można je kupić nawet przez internet, co przekłada się na ich rosnącą popularność, także wśród dzieci i młodzieży. Eksperci apelują o pilne uregulowanie tego rynku.