Mówi: | Kamil Pawelski |
Funkcja: | autor bloga www.ekskluzywnymenel.com |
Ekskluzywny Menel twarzą marki produkującej kosmetyki na bazie węgla drzewnego z Bieszczad. Bloger obala mit, że pielęgnacja jest niemęska
Ekskluzywny Menel został ambasadorem nowej polskiej marki kosmetycznej ZEW. Produkuje ona kosmetyki na bazie węgla drzewnego przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn. Bloger twierdzi, że filozofia marki idealnie wpisuje się w jego postrzeganie męskości we współczesnym świecie. Na jego decyzję o współpracy wpłynął też fakt, że kosmetyki są całkowicie oparte na naturalnych składnikach.
Zdaniem Kamila Pawelskiego, blogera znanego jako Ekskluzywny Menel, polscy mężczyźni są coraz bardziej otwarci na kwestie związane z pielęgnacją. Przywiązują coraz większą wagę do jakość używanych kosmetyków, dlatego znacznie chętniej wybierają produkty oparte na naturalnych składnikach. On sam zdecydowanie preferuje kosmetyki wykorzystujące to, co dała natura. To jeden z powodów, dla których zgodził się zostać ambasadorem nowej polskiej marki ZEW, produkującej naturalne kosmetyki do mycia dla mężczyzn na bazie węgla drzewnego z Bieszczad.
– Podoba mi się to, że są to kosmetyki tylko dla mężczyzn, zarówno w swojej filozofii, jak i pod względem wyglądu i składu. Są to kosmetyki naturalne, które dbają o mężczyznę, począwszy od brody, a skończywszy na głowie i ciele. Jestem pozytywnie zaskoczony tymi kosmetykami – mówi Kamil Pawelski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Węgiel odznacza się niezwykle skutecznym działaniem oczyszczającym i odświeżającym – podczas kontaktu ze skórą, jego cząsteczki przyciągają nie tylko zanieczyszczenia z powierzchni, lecz także z jej głębszych warstw. Nowa marka namawia nie tylko do używania naturalnych kosmetyków, lecz także do podążania za zewem natury, który coraz częściej odzywa się w mieszkańcach zatłoczonych, miejskich blokowisk. Kamil Pawelski doskonale rozumie to marzenie o powrocie do natury, marzenie o zostawieniu za sobą pędu i zgiełku wielkich miast.
– Mam swoje miejsca m.in. w Bieszczadach, ale i na Mazurach, które są wygłuszone, praktycznie bez zasięgu sieci komórkowych, i to jest dla mnie zew. Kiedy mam możliwość wyłączenia się od świata realnego i włączenia się w świat natury, która sprawia, że mogę słuchać siebie, ale mogę też obserwować na potęgę natury i czerpać z energię – mówi Kamil Pawelski.
Dla blogera kluczową kwestią przy podejmowaniu decyzji o współpracy z marką, był fakt, że jej produkty idealnie wpisują się w promowany przez niego wizerunek mężczyzny. Na swoim blogu Pawelski przekonuje, że mężczyzna może czuć się i wyglądać męsko, nie rezygnując z dbałości o swój wygląd. Wpisuje się w modę na tzw. mężczyzn w typie drwala, stojącą w opozycji do przesadnie wymuskanych mężczyzn metroseksualnych.
– Pojmowanie męskości zmieniło się na przestrzeni ostatnich lat. I zdecydowanie jestem za tym, żeby także poprzez pielęgnację, modę i mówienie o męskości w takim szerszym ujęciu pokazywać mężczyznom, że to wcale nie jest niemęskie i wcale nie ujmuje naszej męskości – mówi autor bloga ekskluzywnymenel.com.
W skład rekomendowanej przez Ekskluzywnego Menela linii kosmetyków wchodzą: mydło do włosów, twarzy i ciała, do golenia, do brody oraz mydło 3 w 1 do twarzy, ciała i włosów. Z nowej marki kosmetyków Kamil Pawelski ceni szczególnie dwa: mydło do brody oraz sztyft 3 w 1, idealny zarówno na długie podróże, jak i szybkie wypady poza miasto. Bloger od 10 lat mieszka wprawdzie w Warszawie, ale pochodzi z Mazur i tęsknotę za naturą często koi krótkimi weekendowymi wyjazdami.
Czytaj także
- 2024-09-18: Część kosmetyków może być groźna dla kobiet w ciąży. Zwiększają ryzyko nadciśnienia
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2024-06-27: Unijne przepisy przyspieszają zieloną transformację branży kosmetycznej. Zielony Ład może zmniejszyć konkurencyjność europejskich producentów
- 2022-12-14: Polskie innowacyjne branże mają coraz większy udział w eksporcie. W nowej perspektywie UE będą dla nich dostępne środki na wsparcie ekspansji zagranicznej
- 2022-07-22: 11,5 mld zł na dodatki węglowe dla 3,8 mln polskich rodzin. Problemy z węglem nie skończą się jednak tej zimy
- 2022-07-15: Polscy producenci kosmetyków szukają alternatywnych rynków dla Rosji. Wojna przerwała eksport na Wschód i utrudniła dostęp do surowców
- 2022-06-15: Ewa Szabatin: Botoks jest bezpieczny i bardzo dobrze przebadany. Uważam, że można go stosować i nie jest to takie straszne
- 2022-04-05: Daria Ładocha: Warsztaty makijażu w szkole są jakimś nieporozumieniem. Niepojęte jest zachęcanie 13-letnich dziewczynek, by zostały ambasadorkami marki kosmetycznej
- 2022-03-21: Obecność prezesa firmy w mediach społecznościowych buduje prestiż przedsiębiorstwa. Ewentualne błędy mogą słono kosztować
- 2022-01-10: Branża kosmetyczna szuka alternatyw dla plastiku. Popularność zyskują opakowania zwrotne i wielokrotnego użytku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nowe technologie
Artur Barciś: Od sztucznej inteligencji dowiedziałem się, że zmarłem na scenie. Dla niej jestem kompletnie nikim
Aktor nie ma wątpliwości, że sztuczna inteligencja będzie miała wpływ na zawody artystyczne, w tym aktorstwo, dubbing i lektorstwo. Zaznacza też, że może wprowadzać ludzi w błąd, bo na przykład kiedyś na jego temat wygenerowała nieprawdziwe informacje. Dlatego też podkreśla potrzebę stworzenia ram prawnych, aby chronić ludzi przed nieautoryzowanym używaniem ich wizerunku i tożsamości.
Gwiazdy
Tomasz Tylicki: Moje psy raz mieszkają u mnie, raz u moich rodziców. Tak sobie po prostu wędrują i jest im dobrze
Prezenter podkreśla, że szczególne miejsce w jego sercu zajmują dwa pupile: Lola i Kiko, ale teraz więcej czasu psiaki spędzają u jego rodziców, bo liczne obowiązki rodzinne i zawodowe nie pozwalają mu na to, by poświęcił im tyle uwagi, ile potrzebują. Tomasz Tylicki zapewnia jednak, że gdy synek trochę podrośnie, a on zrealizuje pewien życiowy plan, to w przyszłości znajdzie sposób na to, aby czworonogi były z nimi na stałe.
Handel
Lekarze apelują o uregulowanie rynku saszetek z nikotyną. Na ich szkodliwe działanie narażona jest głównie młodzież
Saszetki z nikotyną są dostępne na rynku od kilku lat, ale nadal nie ma żadnych unijnych ani krajowych regulacji dotyczących ich oznakowania, reklamy czy sprzedaży. To powoduje, że tzw. pouches są bardzo łatwo dostępne, bez większych problemów można je kupić nawet przez internet, co przekłada się na ich rosnącą popularność, także wśród dzieci i młodzieży. Eksperci apelują o pilne uregulowanie tego rynku.