Newsy

Hanna Bakuła o mężczyznach: polskie ogiery nie mają stylu. Są egoistyczne, agresywne i lecą na kasę

2015-10-23  |  06:55

„Jak być ogierem do końca życia” to dwudziesta książka w dorobku pisarskim Hanny Bakuły. Znana z ciętego języka autorka jak zwykle nie przebiera w słowach, zaskakuje niebanalną treścią i trafnymi spostrzeżeniami. Nic więc dziwnego, że jej publikacje mają pokaźne grono wiernych czytelniczek. Tym razem pisarka dzieli się z nimi swoimi obserwacjami na temat mężczyzn. Tworzy plastyczną i pełną humoru panoramę przedstawiającą ogiery z różnych zakątków świata.

„Jak być ogierem do końca życia” to zabawna klasyfikacja mężczyzn o różnych typach osobowości wraz z drobiazgową charakterystyką ich wad charakteru. W sporządzonym przez autorkę zestawieniu Polacy wypadają jednak nie najlepiej.

Polski ogier jest fatalny, bez względu na region. Jest egoistyczny, agresywny, rozkojarzony, leci na kasę. Mile wyróżniłam tylko ogiera poznańskiego, który jest całkiem fajny. Natomiast najgorszy jest warszawski, a jestem warszawianką, więc mogę tak mówić. Wszystkie ogiery stołeczne na świecie, które ja znam, są identyczne, czyli naprawdę nie do wytrzymania – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Hanna Bakuła, pisarka i malarka.

Bakuła podkreśla, że swoją najnowszą publikację kieruje do kobiet w różnym wieku jako swoisty „segregator emocji”. Jestem doświadczoną hodowczynią ogierów, acz podobieństwo do moich męskich przyjaciół jest przypadkowe – zastrzega autorka.

Ja lubię wszystkich mężczyzn, uważam, że są cudowni. A tytuł mojej książki jest perwersyjny. Niemożliwe jest być ogierem do końca życia, w ogóle trudno jest być ogierem nawet na początku życia. Bo to nie polega na prokreacji, tylko na pewnym stylu – tłumaczy Hanna Bakuła.

Książka ta to także pewnego rodzaju poradnik astrologiczny, czyli podział mężczyzn według znaków zodiaku. Publikacja została wzbogacona o innowacyjne rozwiązanie na rynku wydawniczym aplikację TAP2C. Dzięki niej czytelnicy mogą skorzystać z dodatkowych treści multimedialnych.

Wydawnictwo ma interes w tym, żeby sprzedać książkę, więc wykonuje różne zabiegi w tym celu. Ja biorę tylko udział w promocji jako osoba, która ją napisała. To jest moja dwudziesta książka – mówi Hanna Bakuła.

Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Edipresse Książki.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.