Newsy

Michał Kempa o Marcinie Prokopie: Musimy być trochę jednym ciałem. Marcin okazał się dobrym nauczycielem

2021-11-23  |  06:16

Komik uważa, że dopiero live’y tak naprawdę weryfikują talent. Widzowie oglądają bowiem poczynania uczestników i mają pewność, że w tym momencie nic nie zostało podrasowane ani zmienione. Michał Kempa dopiero od tej edycji partneruje na scenie Marcinowi Prokopowi. Zastąpił Szymona Hołownię, który był związany z programem „Mam talent!” od samego początku.

Zdaniem Michała Kempy w odcinkach „na żywo” nie ma miejsca na żadne niedociągnięcia, bo w grę nie wchodzą powtórki, duble i korekcje na montażu.

– Lubię, jak dzieje się na żywo. Jest to pewien pozytywny dreszczyk emocji. A nie, kiedy dzieje się tak, że potem ktoś to w montażu jeszcze zmienia – mówi prezenter agencji Newseria Lifestyle.

Podczas live’ów Marcin Prokop i Michał Kempa starają się rozładować napiętą i stresującą atmosferę niemałą dawką humoru.

– Ja tutaj nie działam sam, jesteśmy z Marcinem, musimy być trochę jednym ciałem – mówi Michał Kempa.

Komik chwali sobie współpracę z Marcinem Prokopem. Ma też nadzieję, że udało im się stworzyć całkiem zgrany duet.

– Marcin okazał się dobrym nauczycielem, dobrym wujkiem, tatą, starszym bratem, to już w zależności od tego, jakie kto ma rodzinne przyzwyczajenia, tak można go nazwać – dodaje Michał Kempa.

Premierowe odcinki 13. edycji programu „Mam talent!” można oglądać w soboty o godz. 20.00 na antenie telewizji TVN.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Dom i ogród

Media i PR

Rynek reklamy ma już za sobą kryzys związany z pandemią. Wydatki w internecie przekraczają już budżety na TV

Budżety reklamowe wróciły do poziomów sprzed kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa. Wartość rynku reklamowego w Polsce po trzech kwartałach tego roku wyniosła blisko 7,2 mld zł, co oznacza wzrost o 18 proc. w stosunku do roku ubiegłego i 4,5 proc. względem 2019 roku. Dwucyfrowe wzrosty zanotowały internet, telewizja, radio i outdoor. Najszybciej rosną wydatki na reklamę online – wynika z danych Publicis Groupe Polska. Wzrosty w tym segmencie napędza rosnąca popularność zakupów w sieci i platform VOD. Internet wyprzedził już telewizję i został liderem polskiego rynku reklamowego.

Transport

40 proc. awarii aut jest spowodowanych przez niesprawny akumulator. Jego kontrola zalecana jest przynajmniej raz na trzy miesiące

Każdego roku zimą rośnie liczba awarii samochodów wywołanych niesprawnym akumulatorem. Wynika to zarówno z wahań temperatur, jak i faktu, że w tym okresie kierowcy korzystają z dodatkowych funkcji pobierających moc, takich jak podgrzewane fotele czy szyby. W ciągu ostatniego roku obciążające dla akumulatorów były też lockdowny spowodowane pandemią COVID-19, w trakcie których samochody były wykorzystywane tylko sporadycznie albo na krótkich dystansach. Dlatego kierowcom zaleca się, aby przed nadejściem zimy zawczasu sprawdzili stan swojego akumulatora, zamiast narażać się na awarię, konieczność interwencji pomocy drogowej i związane z tym koszty.