Newsy

Młody wokalista Patryk Kumór doceniony przez londyńskie studio muzyczne

2014-05-15  |  06:50
Mówi:Patryk Kumór
Funkcja:producent muzyczny, kompozytor, wokalista
  • MP4
  • Patryk Kumór, producent muzyczny i kompozytor, zyskuje międzynarodową sławę. Dzięki nagraniu umieszczonemu w serwisie YouTube wokalista został zaproszony do Londynu na coroczny zjazd najlepszych wykonawców, producentów i kompozytorów z całego świata. Jest pierwszym w historii Polakiem, któremu się to udało.

    Popularność przyniósł mu cover „I See Fire” Eda Sheerana. Po pojawieniu się piosenki w serwisie YouTube, do menadżerki wokalisty odezwało się najpopularniejsze londyńskie studio muzyczne. Kumór, jako pierwszy w historii polski artysta, został zaproszony na coroczny CAMP wykonawców, producentów i kompozytorów z całego świata. Przez 4 dni współpracował i nagrywał piosenki ze znanymi producentami, między innymi Tiesto, Snoop Dogga czy Adele. Artysta przyznaje, że na początku o CAMPIE nie wiedział praktycznie nic.

    Kiedy zaczęliśmy ten temat trochę zgłębiać, okazało się, że to zamknięte, wąskie grono zaproszonych ludzi z całego świata, praktycznie od Australii po Stany Zjednoczone i Europę. Zaproszono mnie jako kompozytora utworów. Miałem okazję się tam sprawdzić. Powiem szczerze, że stres był straszny, bo śpiewałem w innym języku. Na dodatek przy Anglikach, a to już w ogóle masakra przyznaje Patryk Kumór w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Artysta ujawnia, że przez 4 dni udało się mu nagrać kilka mocnych utworów. Pobyt na CAMPIE zaowocował podpisaniem kontraktu z największą firmą producencką w Londynie i Stanach Zjednoczonych oraz zaproszeniem go do projektów powstających w Australii, Londynie, Szwecji i USA. Wokalista zapewnia, że chce pokazać się teraz z jak najlepszej strony.

    – Możliwość popracowania i porozmawiania z tymi ludźmi to już dużo. A teraz mogę jeszcze z nimi operacyjnie komponować utwory. Kiedy dostaję od nich jakąś kompozycję, piszę do niej wokal, ktoś pisze tekst i nagle robi się podróż z Nowego Jorku do Australii przez Polskę. Jest super. Różne kultury, różna mentalność, nawet w muzyce. To jest odczuwalne i mam wrażenie, że dzięki temu te utwory są atrakcyjne dodaje wokalista.

    Patryk Kumór debiutuje też na polskim rynku muzycznym. 6 maja odbyła się premiera jego płyty „13”. Dodatkowo Kumór został ambasadorem pierwszej w Polsce „Bitwy producentów”. Do rywalizacji może przystąpić każdy młody producent muzyczny.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Problemy społeczne

    W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

    Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

    Muzyka

    Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

    Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

    Media i PR

    Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

    Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.