Newsy

Młody wokalista Patryk Kumór doceniony przez londyńskie studio muzyczne

2014-05-15  |  06:50
Mówi:Patryk Kumór
Funkcja:producent muzyczny, kompozytor, wokalista
  • MP4
  • Patryk Kumór, producent muzyczny i kompozytor, zyskuje międzynarodową sławę. Dzięki nagraniu umieszczonemu w serwisie YouTube wokalista został zaproszony do Londynu na coroczny zjazd najlepszych wykonawców, producentów i kompozytorów z całego świata. Jest pierwszym w historii Polakiem, któremu się to udało.

    Popularność przyniósł mu cover „I See Fire” Eda Sheerana. Po pojawieniu się piosenki w serwisie YouTube, do menadżerki wokalisty odezwało się najpopularniejsze londyńskie studio muzyczne. Kumór, jako pierwszy w historii polski artysta, został zaproszony na coroczny CAMP wykonawców, producentów i kompozytorów z całego świata. Przez 4 dni współpracował i nagrywał piosenki ze znanymi producentami, między innymi Tiesto, Snoop Dogga czy Adele. Artysta przyznaje, że na początku o CAMPIE nie wiedział praktycznie nic.

    Kiedy zaczęliśmy ten temat trochę zgłębiać, okazało się, że to zamknięte, wąskie grono zaproszonych ludzi z całego świata, praktycznie od Australii po Stany Zjednoczone i Europę. Zaproszono mnie jako kompozytora utworów. Miałem okazję się tam sprawdzić. Powiem szczerze, że stres był straszny, bo śpiewałem w innym języku. Na dodatek przy Anglikach, a to już w ogóle masakra przyznaje Patryk Kumór w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Artysta ujawnia, że przez 4 dni udało się mu nagrać kilka mocnych utworów. Pobyt na CAMPIE zaowocował podpisaniem kontraktu z największą firmą producencką w Londynie i Stanach Zjednoczonych oraz zaproszeniem go do projektów powstających w Australii, Londynie, Szwecji i USA. Wokalista zapewnia, że chce pokazać się teraz z jak najlepszej strony.

    – Możliwość popracowania i porozmawiania z tymi ludźmi to już dużo. A teraz mogę jeszcze z nimi operacyjnie komponować utwory. Kiedy dostaję od nich jakąś kompozycję, piszę do niej wokal, ktoś pisze tekst i nagle robi się podróż z Nowego Jorku do Australii przez Polskę. Jest super. Różne kultury, różna mentalność, nawet w muzyce. To jest odczuwalne i mam wrażenie, że dzięki temu te utwory są atrakcyjne dodaje wokalista.

    Patryk Kumór debiutuje też na polskim rynku muzycznym. 6 maja odbyła się premiera jego płyty „13”. Dodatkowo Kumór został ambasadorem pierwszej w Polsce „Bitwy producentów”. Do rywalizacji może przystąpić każdy młody producent muzyczny.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Motoryzacja

    Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

    Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

    Edukacja

    Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

    Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

    Edukacja

    Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

    Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.