Newsy

Beauty Bar, czyli kawiarnia, butik i salon kosmetyczny w jednym

2013-11-15  |  07:00
Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream Type LIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1
    W dużych miastach powstają lokale, które łączą funkcje kawiarni, salonu kosmetycznego i butiku. W Beauty Barach między jedną a drugą kawą można skorzystać z zabiegu kosmetycznego lub przymierzyć ubrania z najnowszych kolekcji początkujących projektantów, a po godzinach wziąć udział w szalonym wieczorze panieńskim.

    Beauty Bary oferują szereg usług, takich jak manicure, pedicure, masaże, zabiegi oczyszczające skórę, depilację woskiem czy mezoterapię. Przy okazji można skorzystać z porad wizażystki, która dobierze odpowiedni makijaż do urody czy stylistki, która podpowie jak podkreślić zalety naszej sylwetki, a nawet wybierze się z nami na zakupy. Jednak Beauty Bary to przede wszystkim miejsca spotkań np. na plotki z koleżankami.

    – Beauty Bar też jest miejscem, gdzie można się napić kawy, herbaty i przyjść z laptopem popracować. Mamy tutaj wifi, więc można się podłączyć do sieci albo przyjść z koleżanką, usiąść, pogadać, przejrzeć gazety. Spędzać pół godziny gdzieś pomiędzy zajęciami, tylko na takich babskich pogaduszkach – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Patrycja Dławichowska, właścicielka Beauty Baru "Dziewczyny" w Warszawie.

    W Beauty Barach organizowane są także wieczory panieńskie lub urodziny połączone z warsztatami z zakresu urody i wizażu.

    – Organizujemy wtedy dla dziewczyn makijaże czy manicure. Proponujemy również szafing, czyli taką formę spędzania wolnego czasu, że możemy tutaj dziewczynom zaproponować powymienianie się ubraniami, tymi które nam się już znudziły – wyjaśnia Dławichowska.

    Beauty Bary są też przystosowane dla matek. W czasie zabiegów kosmetycznych, pociechy można zostawić z opiekunką. Z kolei w weekendy organizowane są często warsztaty plastyczno-ruchowe, na których maluchy bawią i uczą się pod okiem doświadczonej wychowawczyni przedszkolnej, a rodzice mają czas dla siebie.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Moda

    Podróże

    Eliza Gwiazda: Polskie hotele to już nie są te sprzed 10-15 lat. Nie ma takiej zachcianki, której pięciogwiazdkowe obiekty by nie spełniły

    Influencerka zauważa, że w Polsce jest coraz więcej atrakcyjnych hoteli z bogatą ofertą dostosowaną do zróżnicowanych potrzeb gości. Jest w nich coraz więcej udogodnień, atrakcji i komfortowych rozwiązań, które sprawiają, że pobyt w danym obiekcie jest prawdziwą przyjemnością. Eliza Gwiazda wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenia, będąc w jury konkursu na najpiękniejszy hotel w Polsce.

    Konsument

    Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

    Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.

    Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć