Newsy

Dawid Woliński: Współpracuję z wybranymi partnerami. Są to ludzie, którzy pragną być kreatywni

2016-09-28  |  06:50

Projektant stworzył limitowaną kolekcję kurtek we współpracy z marką Martini. W nadchodzących miesiącach zamierza kontynuować także współpracę z Cisowianką Perlage oraz marką Semilac. Twierdzi, że jego partnerzy są starannie wyselekcjonowani. Są to ludzie kreatywni, pragnący czegoś więcej niż zwykły biznes. 

W czasie tegorocznych wakacji Dawid Woliński odpoczywał na greckiej wyspie Mykonos. Do pracy wrócił już w sierpniu i od tego czasu intensywnie pracuje na planie 6. sezonu „Top Model”. Funkcja jurora w tym reality show stacji TVN to jednak tylko jeden z licznych obowiązków zawodowych projektanta. Równocześnie przygotowuje się on do pokazu swojej najnowszej kolekcji, kończy projekty rozpoczęte w czasie wakacji oraz zaczyna nowe.

– Drugi sezon pracuję z bardzo fajną firmą Semilac. Dużo ciekawych projektów wyjazdowych z Martini. Świetna współpraca z Perlage. Robimy dużo dobrych modowych projektów, to nie są takie tylko projekty, że nic się nie dzieje, że sobie tam cichutko siedzę, biorę pieniądze i już – mówi Dawid Woliński agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

We współpracy z marką Martini projektant przygotował limitowaną kolekcję dziesięciu kurtek typu bomber. Wszystkie modele zostały ręcznie uszyte z wysokiej jakości jedwabiu w kolorach inspirowanych barwami Martini. Na początku września Woliński wyjechał ponadto do Hiszpanii na spotkanie ambasadorów marki. Towarzyszyła mu Joanna Krupa.

– Firma Semilac namówiła mnie, żebym zrobił torebkę, czyli coś, czego wcześniej nie robiłem. Tak się rozkręciłem, że Kasi Sokołowskiej na bal zrobiłem kolejną torebkę – mówi projektant.

Dawid Woliński współpracuje także z Cisowianką Perlage, partnerem jednego z najsłynniejszych rajdów samochodowych świata Mille Miglia we Włoszech. Na potrzeby tegorocznego finału rajdu zaprojektował suknię w czerwonym kolorze ze srebrnym drapowaniem w kształcie liter MM. Współpracę z producentem wody mineralnej określa jako ekscytującą.

– Tak naprawdę jest to coś niesamowitego, te projekty są tak ekskluzywne, takie porywające, że to jest dla mnie fajna sprawa mówi Dawid Woliński.

Projektant twierdzi, że współpracuje z wybranymi partnerami. Są to przedstawiciele różnych branż, zarówno związanych z modą i urodą, jak i spoza tego środowiska. Wszystkich łączy pragnienie kreatywnego podejścia do biznesu.

– Są to ludzie, którzy pragną kreować coś wokół tego biznesu, który jest zwyczajnym biznesem przynoszącym pieniądze, ale chcą mieć coś jeszcze. Chcą mieć taką rzecz, która im sprawi przyjemność i w związku z czym zaprosili mnie do współpracy mówi Dawid Woliński.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.