Newsy

Dawid Woliński: Współpracuję z wybranymi partnerami. Są to ludzie, którzy pragną być kreatywni

2016-09-28  |  06:50

Projektant stworzył limitowaną kolekcję kurtek we współpracy z marką Martini. W nadchodzących miesiącach zamierza kontynuować także współpracę z Cisowianką Perlage oraz marką Semilac. Twierdzi, że jego partnerzy są starannie wyselekcjonowani. Są to ludzie kreatywni, pragnący czegoś więcej niż zwykły biznes. 

W czasie tegorocznych wakacji Dawid Woliński odpoczywał na greckiej wyspie Mykonos. Do pracy wrócił już w sierpniu i od tego czasu intensywnie pracuje na planie 6. sezonu „Top Model”. Funkcja jurora w tym reality show stacji TVN to jednak tylko jeden z licznych obowiązków zawodowych projektanta. Równocześnie przygotowuje się on do pokazu swojej najnowszej kolekcji, kończy projekty rozpoczęte w czasie wakacji oraz zaczyna nowe.

– Drugi sezon pracuję z bardzo fajną firmą Semilac. Dużo ciekawych projektów wyjazdowych z Martini. Świetna współpraca z Perlage. Robimy dużo dobrych modowych projektów, to nie są takie tylko projekty, że nic się nie dzieje, że sobie tam cichutko siedzę, biorę pieniądze i już – mówi Dawid Woliński agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

We współpracy z marką Martini projektant przygotował limitowaną kolekcję dziesięciu kurtek typu bomber. Wszystkie modele zostały ręcznie uszyte z wysokiej jakości jedwabiu w kolorach inspirowanych barwami Martini. Na początku września Woliński wyjechał ponadto do Hiszpanii na spotkanie ambasadorów marki. Towarzyszyła mu Joanna Krupa.

– Firma Semilac namówiła mnie, żebym zrobił torebkę, czyli coś, czego wcześniej nie robiłem. Tak się rozkręciłem, że Kasi Sokołowskiej na bal zrobiłem kolejną torebkę – mówi projektant.

Dawid Woliński współpracuje także z Cisowianką Perlage, partnerem jednego z najsłynniejszych rajdów samochodowych świata Mille Miglia we Włoszech. Na potrzeby tegorocznego finału rajdu zaprojektował suknię w czerwonym kolorze ze srebrnym drapowaniem w kształcie liter MM. Współpracę z producentem wody mineralnej określa jako ekscytującą.

– Tak naprawdę jest to coś niesamowitego, te projekty są tak ekskluzywne, takie porywające, że to jest dla mnie fajna sprawa mówi Dawid Woliński.

Projektant twierdzi, że współpracuje z wybranymi partnerami. Są to przedstawiciele różnych branż, zarówno związanych z modą i urodą, jak i spoza tego środowiska. Wszystkich łączy pragnienie kreatywnego podejścia do biznesu.

– Są to ludzie, którzy pragną kreować coś wokół tego biznesu, który jest zwyczajnym biznesem przynoszącym pieniądze, ale chcą mieć coś jeszcze. Chcą mieć taką rzecz, która im sprawi przyjemność i w związku z czym zaprosili mnie do współpracy mówi Dawid Woliński.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń

Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.