Mówi: | Dorota Soszyńska |
Funkcja: | współwłaścicielka i dyrektor kreatywna |
Firma: | Oceanic, Euro Fragrance |
Dorota Soszyńska: Jest bardzo duży odzew na mojego bloga. Jego prowadzenie sprawia mi dużo przyjemności
Dorota Soszyńska od dwóch lat prowadzi z córką bloga o tematyce lifestyle'owej. Przyznaje, że jest on dla niej nie tylko pasją, lecz także formą samorozwoju i poszerzenia horyzontów. Największą satysfakcję dają jej jednak pełne uznania listy od stałych czytelniczek.
Nasz Blog, prowadzony przez Dorotę i Nicole Soszyńskie, dostępny jest na stronie dorotasoszynska.com. Według autorek już kilka dni po premierze w 2012 roku, miał prawie 180 tys. odwiedzających. Obecnie bloga odwiedza od 6 do 8 tysięcy internautów miesięcznie. Dorota i Nicole Soszyńskie dzielą się z czytelnikami swoimi opiniami o kosmetykach, nowościami ze świata mody, własnymi osiągnięciami zawodowymi, a nawet informacjami z życia prywatnego.
– Jest to wielka frajda, dlatego że dzięki temu obserwuję codzienną rzeczywistości i dzielę się tym z innymi. Poza tym wydaje mi się, że mamy dużo do powiedzenia. Od 33 lat zajmuję się właśnie kosmetykami, moja córka zajmuje się modą. Skoro więc jest tak duże zainteresowanie tym, to warto pewnie takie rzeczy robić – mówi Dorota Soszyńska, współwłaścicielka i dyrektor kreatywna firmy Oceanic w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Dla Doroty Soszyńskiej prowadzenie bloga jest też formą poszerzania horyzontów i zdobywania wiedzy. Aby napisać tekst, musi bowiem przeczytać wiele artykułów na dany temat. Blog zmusza ją ponadto do pewnej systematyczność, którą Soszyńska bardzo ceni. Jak przyznaje, pasjonuje się fotografią, a aparat fotograficzny towarzyszy jej niemal cały dzień. Dzięki temu blog jest bogato ilustrowany własnoręcznie wykonanymi zdjęciami.
– Otaczający świat jest dla mnie wielką inspiracją do tworzenia nowych produktów, do tego, co robię w życiu, do kreowania swojego otoczenia. A poza tym myślę, że w przyszłości być może dla moich bliskich będzie to fantastyczna forma takiego żywego pamiętnika, do którego będą mogli sięgnąć i który będą mogli obejrzeć łącznie ze zdjęciami – mówi Dorota Soszyńska.
Bizneswoman przyznaje, że do stworzenia bloga zainspirowała ją praca. Chciała dzielić się z kobietami doświadczeniem swoim i swojej córki na rynku mody i kosmetyków. Cieszy ją pozytywny odbiór bloga, zwłaszcza pełne uznania listy od stałych czytelników.
– Jeżeli ludzie jeszcze chętnie to czytają, oglądają, a dostaję takie e-maile, jest to bardzo budujące. Nie tak dawno pewna dziewczyna napisała, że codziennie zaczyna dzień od oglądania mojego bloga, bo jest on piękny i ją inspiruje, bo wszystko o czym piszę, jest piękne. I ją to po prostu świetnie nastraja każdego dnia. Jak czytam takie rzeczy od ludzi, to tym bardziej wydaje mi się, że to, co robię, ma sens – mówi Dorota Soszyńska.
Dorota Soszyńska jest współwłaścicielką i dyrektorem kreatywnym firm Oceanic, która produkuje bardzo popularne wśród Polek kosmetyki z linii AA, oraz Euro Fragrance. Jej córka, Nicole Soszyńska, jest absolwentką architektury i właścicielką butiku Désir Paris. Sprowadziła do Polski takie ekskluzywne marki odzieżowe, jak Tara Jarmon i Gérard Darel.
Czytaj także
- 2024-07-19: Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
- 2024-06-12: Katarzyna Dowbor: Uwielbiam remonty. Gdybym nie była dziennikarką, to zostałabym scenografką albo architektem wnętrz
- 2024-03-08: Dorota Szelągowska: Chcę udowodnić widzom, że nie jestem w programie „MasterChef Nastolatki”, bo mam znaną twarz. Wnoszę coś wartościowego do tego formatu
- 2024-03-18: Dorota Szelągowska: Dwadzieścia lat temu sięgnęłam swojego dna. Miałam ataki paniki i przez kilka miesięcy nie wychodziłam z domu
- 2024-03-04: Dorota Szelągowska: Moje wymarzone wakacje zawsze są w Tajlandii. Staram się być tam na najmniejszej wyspie, jaką znam, i czuję się tam trochę jak na wsi
- 2024-03-27: Dorota Szelągowska: Moją specjalnością w kuchni jest czyszczenie lodówki i przygotowanie czegoś z niczego. Mam to po mamie
- 2024-03-29: Michel Moran: Dorota Szelągowska jest dobrą i prawdziwą osobą, a coraz mniej prawdziwych ludzi na tym świecie. Jesteśmy przyjaciółmi, odkąd spotkaliśmy się w programie
- 2022-11-28: Dorota Goldpoint: Gwiazdom wraz z wiekiem trudno pogodzić się ze zmianami zachodzącymi w ich wyglądzie. Niektóre, jak Madonna, próbują w ekstremalny sposób zatrzymać czas
- 2022-11-21: Dorota Goldpoint: Dojrzałe Polki korzystają z medycyny estetycznej z dużym wyczuciem, natomiast młode dziewczyny tracą nad sobą kontrolę. Efektem są chociażby monstrualne, przeskalowane usta
- 2022-11-09: Dorota Goldpoint: W mojej pracowni powstały stylizacje na pogrzeb królowej Elżbiety II. Część przedstawicieli rodziny królewskiej nie zastosowała się do protokołu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.