Newsy

Dorota Soszyńska: Jest bardzo duży odzew na mojego bloga. Jego prowadzenie sprawia mi dużo przyjemności

2014-09-29  |  06:50
Mówi:Dorota Soszyńska
Funkcja:współwłaścicielka i dyrektor kreatywna
Firma:Oceanic, Euro Fragrance
  • MP4
  • Dorota Soszyńska od dwóch lat prowadzi z córką bloga o tematyce lifestyle'owej. Przyznaje, że jest on dla niej nie tylko pasją, lecz także formą samorozwoju i poszerzenia horyzontów. Największą satysfakcję dają jej jednak pełne uznania listy od stałych czytelniczek. 

    Nasz Blog, prowadzony przez Dorotę i Nicole Soszyńskie,  dostępny jest na stronie dorotasoszynska.com. Według autorek już kilka dni po premierze w 2012 roku, miał prawie 180 tys. odwiedzających. Obecnie bloga odwiedza od 6 do 8 tysięcy internautów miesięcznie. Dorota i Nicole Soszyńskie dzielą się z czytelnikami swoimi opiniami o kosmetykach, nowościami ze świata mody, własnymi osiągnięciami zawodowymi, a nawet informacjami z życia prywatnego.

    Jest to wielka frajda, dlatego że dzięki temu obserwuję codzienną rzeczywistości i dzielę się tym z innymi. Poza tym wydaje mi się, że mamy dużo do powiedzenia. Od 33 lat zajmuję się właśnie kosmetykami, moja córka zajmuje się modą. Skoro więc jest tak duże zainteresowanie tym, to warto pewnie takie rzeczy robić – mówi Dorota Soszyńska, współwłaścicielka i dyrektor kreatywna firmy Oceanic w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Dla Doroty Soszyńskiej prowadzenie bloga jest też formą poszerzania horyzontów i zdobywania wiedzy. Aby napisać tekst, musi bowiem przeczytać wiele artykułów na dany temat. Blog zmusza ją ponadto do pewnej systematyczność, którą Soszyńska bardzo ceni. Jak przyznaje, pasjonuje się fotografią, a aparat fotograficzny towarzyszy jej niemal cały dzień. Dzięki temu blog jest bogato ilustrowany własnoręcznie wykonanymi zdjęciami.

    Otaczający świat jest dla mnie wielką inspiracją do tworzenia nowych produktów, do tego, co robię w życiu, do kreowania swojego otoczenia. A poza tym myślę, że w przyszłości być może dla moich bliskich będzie to fantastyczna forma takiego żywego pamiętnika, do którego będą mogli sięgnąć i który będą mogli obejrzeć łącznie ze zdjęciami – mówi Dorota Soszyńska.

    Bizneswoman przyznaje, że do stworzenia bloga zainspirowała ją praca. Chciała dzielić się z kobietami doświadczeniem swoim i swojej córki na rynku mody i kosmetyków. Cieszy ją pozytywny odbiór bloga, zwłaszcza pełne uznania listy od stałych czytelników.

    Jeżeli ludzie jeszcze chętnie to czytają, oglądają, a dostaję takie e-maile, jest to bardzo budujące. Nie tak dawno pewna dziewczyna napisała, że codziennie zaczyna dzień od oglądania mojego bloga, bo jest on piękny i ją inspiruje, bo wszystko o czym piszę, jest piękne. I ją to po prostu świetnie nastraja każdego dnia. Jak czytam takie rzeczy od ludzi, to tym bardziej wydaje mi się, że to, co robię, ma sens – mówi Dorota Soszyńska.

    Dorota Soszyńska jest współwłaścicielką i dyrektorem kreatywnym firm Oceanic, która produkuje bardzo popularne wśród Polek kosmetyki z linii AA, oraz Euro Fragrance. Jej córka, Nicole Soszyńska, jest absolwentką architektury i właścicielką butiku Désir Paris. Sprowadziła do Polski takie ekskluzywne marki odzieżowe, jak Tara Jarmon i Gérard Darel.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nowe technologie

    Gwiazdy

    Tomasz Tylicki: Moje psy raz mieszkają u mnie, raz u moich rodziców. Tak sobie po prostu wędrują i jest im dobrze

    Prezenter podkreśla, że szczególne miejsce w jego sercu zajmują dwa pupile: Lola i Kiko, ale teraz więcej czasu psiaki spędzają u jego rodziców, bo liczne obowiązki rodzinne i zawodowe nie pozwalają mu na to, by poświęcił im tyle uwagi, ile potrzebują. Tomasz Tylicki zapewnia jednak, że gdy synek trochę podrośnie, a on zrealizuje pewien życiowy plan, to w przyszłości znajdzie sposób na to, aby czworonogi były z nimi na stałe.

    Handel

    Lekarze apelują o uregulowanie rynku saszetek z nikotyną. Na ich szkodliwe działanie narażona jest głównie młodzież

    Saszetki z nikotyną są dostępne na rynku od kilku lat, ale nadal nie ma żadnych unijnych ani krajowych regulacji dotyczących ich oznakowania, reklamy czy sprzedaży. To powoduje, że tzw. pouches są bardzo łatwo dostępne, bez większych problemów można je kupić nawet przez internet, co przekłada się na ich rosnącą popularność, także wśród dzieci i młodzieży. Eksperci apelują o pilne uregulowanie tego rynku.