Newsy

Grażyna Szapołowska o byciu muzą Tomasza Ossolińskiego: musimy przynajmniej raz w tygodniu wypić szampana w starym hotelu „Bristol”

2014-06-12  |  07:10

Tomasz Ossoliński to jeden z najbardziej cenionych polskich projektantów. Jego muzą niezmiennie od lat pozostaje aktorka Grażyna Szapołowska, przy okazji wielka fanka jego talentu. Gwiazda wciąż doskonale pamięta swoją pierwszą kreację projektu Ossolińskiego. Dziś projektant nie tylko ubiera Szapołowską, lecz jest też jej przyjacielem i powiernikiem sekretów.

Znajomość aktorki i projektanta zaczęła się na początku jego drogi zawodowej. Grażyna Szapołowska wspomina, że pierwszą kreacją, którą uszył dla niej Tomasz Ossoliński, była mała, czarna sukienka, która stała się dla niej drugą skórą.

To się zaczęło dawno temu, kiedy Tomek przyjechał chyba po raz pierwszy do Warszawy w poszukiwaniu tej miłości, ale nie miłości do mnie, tylko miłości do sztuki, którą reprezentuje – opowiada Grażyna Szapołowska.

Aktorka przyznaje, że nie zna zbyt wielu polskich projektantów i dlatego trudno jej porównywać ich z Ossolińskim. Tym bardziej że z nim łączy ją już nie tylko miłość do mody, lecz także przyjaźń.

Cenię Tomasza za to, że potrafi być wiernym przyjacielem, za to, że zachowuje wszystkie sekrety dla siebie, nie jest osobą, która sprzedaje coś, nawet, jeżeli wie. Jest bardzo taktowny, kulturalny, pełny pomysłów, ma bardzo piękną duszę. Jest po prostu dobrym przyjacielem. Zawsze musimy przynajmniej raz w tygodniu wypić szampana w starym hotelu „Bristol” – mówi aktorka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Jutro do kin wchodzi film „Tomasz Ossoliński. Before the Show” Judyty Fibiger przedstawiający kulisy pracy jednego z najlepszych polskich projektantów – Tomasza Ossolińskiego. Swoją karierę zaczął jako osiemnastolatek, od dwudziestu lat z powodzeniem prowadzi autorską markę. Ostatnio można było go oglądać w roli mentora młodych twórców mody w programie „Project Runway” na antenie TVN.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.