Newsy

Joanna Krupa: na castingi do 6. sezonu „Top Model” zgłosiła się rekordowa liczba osób

2016-07-01  |  06:55

Ruszyły zdjęcia do 6. sezonu programu „Top Model”. Joanna Krupa już dziś zapowiada, że będzie to bardzo interesująca edycja i zdradza, że na castingi stawiła się rekordowa liczba osób. Modelka twierdzi, że uwielbia pracować na planie tego talent show i obserwować metamorfozy jego uczestników.

Joanna Krupa od pierwszej edycji programu „Top Model”, której premiera miała miejsce we wrześniu 2010 roku, występowała w roli prowadzącej i członkini jury. Modelka twierdzi, że każda edycja była fantastyczna. Castingi do 6. sezonu zakończyły się pod koniec czerwca, a w kilka dni później ruszyły zdjęcia. Ekipa rozpoczęła pracę na Podhalu.

– W tym sezonie na catingi przyszło najwięcej kandydatów, to był rekord w historii „Top Model” – mówi Joanna Krupa agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

Podczas castingów jurorzy wyłonili ponad pięćdziesiątkę osób, które przeszły do kolejnego etapu. W pierwszych odcinkach nowego sezonu członkowie jury wybiorą trzynastkę, która stanie do ostatecznej walki o zwycięstwo w programie. Joanna Krupa twierdzi, że widzów i uczestników show czeka wiele emocji.

– W tym sezonie myślę, że zobaczyli, że my tak strasznie się na wszystko zgadzamy, że jesteśmy bardzo otwarci na różnych ludzi. Ale też mieliśmy różnych ludzi i to będzie bardzo  interesujący sezon zapowiada modelka.

Gwiazda twierdzi, że w każdej edycji programu „Top Model” dużo się dzieje. Przyznaje też, że kocha pracę na planie tego talent show, może bowiem obserwować przemiany, jakie przechodzą jego uczestnicy. Cieszą ją zwłaszcza metamorfozy osób, którym początkowo nie dawała dużych szans na sukces.

– Zawsze jest ktoś wyjątkowy, albo ktoś jest jakimś wariatem, albo ktoś przechodzi ogromną metamorfozę, zdarza się, że może nie myślałam, że ma tę szansę, a później np. zmienimy kolor włosów albo na sesji okazuje się, że jest bardzo fotogeniczny i wtedy jest duże zaskoczenie mówi Joanna Krupa.

Program „Top Model” wróci na antenę TVN jesienią. Walkę uczestników o miano najlepszego modela i szansę na karierę w modelingu widzowie stacji będą mogli oglądać w poniedziałki o godz. 21.30.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.