Newsy

Kaja Śródka projektuje frak dla swojego synka. Ślubu na razie nie planuje

2014-04-04  |  07:10
Dziecko Kai Śródki i Patryka Mikiciuka przyjdzie na świat w kwietniu. Gwiazda z radością przygotowuje się do macierzyństwa, choć przyznaje, że ciąża wiele zmienia w życiu kobiety. Projektantka szykuje też już pierwsze kreacje dla swojego synka. 

 – Oczywiście, że fasol będzie miał swój pierwszy frak, to jest przecież jasne, że mały nowo narodzony potwór musi być we fraku. Coś mu trzeba będzie skroić na miarę – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Kaja Śródka.

Dla Kai Śródki ciąża to wspaniały okres, choć pełen wyrzeczeń i trudności.

Kobiety w ciąży stają się lekko odmóżdżone. Fizycznie czuję się bardzo dobrze, ale to prawda, że w ostatnim miesiącu pojawia się lekki odpał, rozkojarzenie. Wychodzę z domu, zapominam zamknąć drzwi, wracam dwadzieścia razy. Także w kontekście pracy nie można wszystkiego robić tak jak poprzednio. Jak taszczę stylizacje do „Pytania na Śniadanie”, to mam już narzeczonego zaprzężonego do tego jako niewolnika, żeby mi pomagał. Pewne rzeczy się zmieniają, ale w miarę możliwości staram się je kontynuować – opowiada Śródka.

W Boże Narodzenie projektantka zaręczyła się z Patrykiem Mikiciukiem. Para nie zamierza jednak w najbliższym czasie brać ślubu.

Nie wiem, dlaczego w naszym kraju za kontrowersyjne uważa się zaręczyny bez planowania ślubu. Ale jak to, po co się zaręczać i nie brać ślubu? Po to, żeby móc mówić o swojej ukochanej osobie czy partnerze jako o narzeczonym lub narzeczonej, ale niekoniecznie spisywać to na papierze. Obiecać sobie po prostu, że chcemy być razem. Na razie nic się nie zmieniło, podziwiam tylko suknie ślubne na okładkach, chociaż nie na ostatniej okładce Vogue’a, bo nie rozumiem, jak mogli tam umieścić Kim Kardashian  – mówi gwiazda.

Śródka nie zamierza jednak rezygnować z białych kreacji. Projektantka planuje obecnie ogrodową imprezę „baby shower”, podczas której zamierza wystąpić w białej sukience.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.