Newsy

Katarzyna Sokołowska: Stylowa kobieta to nie tylko ubranie. To także osobowość

2016-10-24  |  07:05
Mówi:Katarzyna Sokołowska
Funkcja:reżyser, choreograf i producent pokazów mody
  • MP4
  • Charyzma i inteligencja to według Katarzyny Sokołowskiej równie istotne wyznaczniki stylu jak modny strój. Jurorka „Top Model” uważa, że stylowa kobieta swobodnie porusza się w modowych trendach, odznacza się jednak również ciekawą osobowością. Jej zdaniem w polskim show-biznesie jest wiele gwiazd zasługujących na miano ikony mody.

    Powszechne rozumienie pojęcia stylu ogranicza się zazwyczaj do ubrań, dodatków i sposobu ich noszenia. Katarzyna Sokołowska zgadza się, że moda jest istotnym wyznacznikiem stylu. Jej zdaniem każda stylowa kobieta swobodnie porusza się w świecie mody i świadomie kształtuje swój wizerunek. Dla jurorki „Top Model” równie istotną rolę ogrywa jednak także osobowość.

    Stylowa kobieta to jest nie tylko wizerunek, nie tylko ubranie. Wydaje mi się, że stylowa kobieta to jest po prostu osobowość – mówi Katarzyna Sokołowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Zdaniem jurorki nie ma prawdziwego stylu bez charyzmy, inteligencji, temperamentu i wdzięku. Dopiero połączenie wszystkich tych cech z modnym sposobem ubierania, przemyślanymi stylizacjami i umiejętnością podkreślania strojem osobowości daje kobiecie miano ikony mody.

    – Bez tego dla mnie styl nie istnieje, bo nie składamy się tylko z ubrania – podkreśla Katarzyna Sokołowska.

    Za niekwestionowane ikony mody na świecie uważane są takie gwiazdy jak Twiggy, Audrey Hepburn, Jane Birkin czy Jacqueline Kennedy. Zdaniem Katarzyny Sokołowskiej także w polskim show-biznesie jest wiele kobiet zasługujących na to miano. Jurorka „Top Model” uważa, że o takich gwiazdach należy mówić.

    – Warto wskazywać na pewnego rodzaju zjawiska. Trzeba ludziom dziękować, mówić, że są świetni, pokazywać ten dobry styl, styl, który jest związany też z pracą – powiedziała Katarzyna Sokołowska podczas gali Elle Style Awards.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Finanse

    Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń

    Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.