Newsy

Mariola Bojarska-Ferenc: W modzie lubię klasykę i prostotę. Nigdy nie zrezygnuję z mini

2022-06-29  |  06:21
Mówi:Mariola Bojarska-Ferenc
Funkcja:instruktorka fitness, dziennikarka
  • MP4
  • Instruktorka fitness zapewnia, że w czasie pandemii nie zmieniła swoich upodobań modowych. Niezależnie od okoliczności zawsze pozostaje wierna swoim wyborom, bo jej zdaniem klasyka sprawdza się w każdej sytuacji. Kiedy jednak ma ochotę na odrobinę ekstrawagancji, lubi pobawić się dodatkami. Natomiast jej ulubiona od wielu lat długość to mini.

    Pandemia i izolacja w domach sprawiły, że wiele pań upodobało sobie luźne stylizacje, a szczególnie T-shirty i dresy. Mariola Bojarska-Ferenc zapewnia jednak, że jej gust i przyzwyczajenia w tym czasie się nie zmieniły. W garderobie królują ubrania w stonowanych kolorach i ponadczasowych krojach.

    Ja jestem stała, jeśli chodzi o upodobania, lubię klasykę i prostotę. Całe życie ubieram się w czerń i biel, odrobinę szarości, a dla wariactwa mam coś kolorowego, na przykład buty. Ale generalnie klasyka to jest mój styl – mówi agencji Newseria Lifestyle Mariola Bojarska-Ferenc.

    Instruktorka fitness może się pochwalić szczupłą i zgrabną sylwetką, dlatego czasem lubi odsłonić nieco więcej. Jak przyznaje, uwielbia mini. I choć to ryzykowny fason, to ona czuje się w nim pięknie, kobieco i zmysłowo.

    – Lubię krótkie rzeczy. Jakaś fanka napisała ostatnio na Instagramie: pani Mariolu, niech pani nie rezygnuje z tych mini, obiecała pani, że zamkną panią do trumny w mini. I to jest prawda, ja nie zrezygnuję z mini. Spokojnie, jeszcze zostały mi nogi, więc zamierzam chodzić do góry nogami niebawem – dodaje.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Media

    Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

    Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

    Konsument

    Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

    Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.