Newsy

Natasza Urbańska przygotowuje kolekcje ubrań dla kilkuletnich dziewczynek. Inspiracją była córka

2015-07-14  |  06:55

Natasza Urbańska przyznaje, że pomysł na kolekcję Mini Muses pojawił się w momencie, kiedy jej 7-letnia córka zaczęła przymierzać ubrania z szafy mamy i domagać się takich samych w swoim rozmiarze. Zdaniem aktorki nie ma nic złego w tym, że dzieci interesują się modą i chcą wyglądać oryginalnie. W nowej kolekcji znajdą się stylowe spódniczki, sukienki i skórzane kurtki. Wszystko w rozmiarze XXS.

Letnią kolekcję Mini Muses poświęcamy naszym córkom, bo widzimy, że dziewczynki chcą wyglądać jak mamy. Kiedy jak zakładam ramoneskę, Kalinka też chce taką mieć. Jak zakładam plecioną spódniczkę, to ona też chce. I właśnie z myślą o naszych córkach postanowiłyśmy stworzyć taką alternatywę dla pań, które mają podobną sytuację w domu – mówi Natasza Urbańska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Urbańska zapowiada, że jedna część kolekcji to będą dziecięce wersje ubrań dla dorosłych, a druga – rzeczy zaprojektowane specjalnie dla dziewczynek. Aktorka będzie się konsultować z innymi znanymi mamami, choćby z Moniką Zamachowską.

Zaprosimy nasze córki do pracowni, sprawdzimy, co im się najbardziej podoba. Zrobimy przymiarki na dziewczynach, zobaczymy, w czym się najlepiej czują i to pójdzie do produkcji. Myślę, że skradniemy serca niejednej mamie i niejednej córce – dodaje Natasza Urbańska.

Natasza Urbańska dołączyła do grona projektujących gwiazd blisko trzy lata temu. Kolekcje pod szyldem Muses tworzy wraz ze swoją stylistką Agnieszką Komornicką.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.