Mówi: | Renata Kaczoruk |
Funkcja: | modelka |
Renata Kaczoruk: Moda to coś, co kocham. Nigdy z tego nie zrezygnuję
Modeling mnie fascynuje i bawi, ale rozwijam się też na innych obszarach – mówi Renata Kaczoruk. Modelka jest absolwentką indywidualnych studiów matematyczno-przyrodniczych na UW i neuropsychologii na SWPS. Interesują ją zagadnienia rozwoju cyfrowego. Współpracuje w tym zakresie z byłym ministrem Michałem Bonim. Nie zamierza jednak rezygnować z mody. Ma nawet pomysł na nowy projekt w tej branży.
Renata Kaczoruk od wielu lat pracuje jako modelka. Chodziła na wybiegach zarówno polskich, jak i światowych projektantów, m.in. Celine, Jeana Paula Gaultiera, Giorgio Armaniego. Jej twarz zdobiła okładki takich pism, jak „Elle” i „Marie Claire”. Była też ambasadorką Simple, jednej z najbardziej znanych polskich marek modowych, oraz luksusowego butiku Moliera 2 w Warszawie. Kaczoruk twierdzi, że modeling ciągle ją cieszy.
– Modeling pozostaje czymś, co kocham i co mnie fascynuje, bawi i sprawia mi ogromną radość. Jest szansą na poznawanie kreatywnych, fantastycznie myślących ludzi i daje potencjał do kreatywnego rozwoju. To jest fantastyczne, to jest tyle inspiracji, wrażeń estetycznych, że nigdy nie będę chciała z tego zrezygnować – mówi Renata Kaczoruk agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Kaczoruk ukończyła studia międzywydziałowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz psychologię na SWPS. Twierdzi, że zawsze uważała się raczej za osobę o umyśle ścisłym niż humanistkę. Od jakiegoś czasu interesuje się zagadnieniem cyfryzacji i start-upów. Od roku pracuje z posłem do Parlamentu Europejskiego Michałem Bonim, który wspiera polskie start-upy.
– Ja te wątki równolegle od zawsze prowadziłam, tzn. modeling był dla mnie jednym światem, ale istniały inne i od wielu lat staram się nie tylko pracować jako modelka, lecz także rozwijać się na innych obszarach – mówi Renata Kaczoruk.
Modelka uważa, że jest w stanie bez problemu funkcjonować w obu środowiskach. Mimo pracy z byłym ministrem Bonim nie zamierza rezygnować z branży modowej. Wręcz przeciwnie – ma plany na przyszłość w tym biznesie.
– Jeżeli nie w modelingu, to w innej formie – zapowiada.
Już rozpoczęła własny projekt modowy, o którym niedługo poinformuje.
Czytaj także
- 2025-04-29: Rozwój sztucznej inteligencji drastycznie zwiększa zapotrzebowanie na energię. Rozwiązaniem są zrównoważone centra danych
- 2025-05-12: Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób
- 2025-04-16: Polscy naukowcy rozwijają technologię hodowania bionicznej trzustki. Może ona rozwiązać problem cukrzycy insulinozależnej
- 2025-04-11: Klaudia Zioberczyk: Święta wiążą się z tym, że się kupuje masę ubrań i jedzenia. Ja w tym roku postawię na minimalizm
- 2025-03-05: Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu
- 2025-04-10: Cyfryzacja kolei będzie przyspieszać. To jeden z głównych obszarów inwestycji w branży
- 2025-01-24: Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
- 2024-12-18: Rolnictwo czekają znaczące inwestycje. Bez nich trudno będzie zapewnić żywność 10 mld ludzi
- 2024-12-02: Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
- 2024-11-18: Sprzedaż kart telemetrycznych M2M mocno przyspieszyła. Dzięki nim internet rzeczy wspiera cyfryzację firm
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.