Newsy

Spodnie z rozszerzanymi nogawkami i ubrania z frędzlami w specjalnej kolekcji Anja Rubik x Mohito

2014-11-07  |  11:50

To była najbardziej wyczekiwana modowa premiera tego roku, bo o kolekcji Anja Rubik x Mohito głośno mówiło się już od wielu miesięcy. Modelka zadbała o każdy szczegół swoich projektów i do ostatniej chwili nadzorowała przymiarki. Firmowane jej nazwiskiem ubrania są zarówno eleganckie, szykowne, jak i wyrafinowane.

Kolekcja Anji Rubik dla Mohito stanowi doskonałe odzwierciedlenie stylu, do jakiego modelka zdążyła już przyzwyczaić swoich fanów. To połączenie miejskiej nonszalancji z autorską interpretacją najświeższych trendów.

– Wiedziałem, że to, co ona będzie robiła jest spójne z jej stylem, z tym, jak ona się ubiera i rzeczywiście, były takie rzeczy, które ona nosi, podkreślające sylwetkę, odkrywające  piękne nogi. Ta kolekcja jest bardzo spójna, bardzo fajna, momentami takie trochę lata 70., które mi się bardzo podobają. Bardzo też podobały mi się te szerokie spodnie – a'la dziewczyna z Nowego Jorku – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle  Robert Kupisz, projektant mody.

Projekty Anji Rubik to propozycje dla młodych kobiet kochających modę i ceniących niebanalną miejską elegancję. Ubrania podkreślają kobiecość i zapewniają energetyczny look.

Naprawdę fajne rzeczy, bardzo basicowe. Fenomenalne są te spodnie rozszerzane, czyli  „dzwony”, bardzo fajne frędzlowe spodnie i ta frędzlowa kamizelka, swetry. To jest właśnie styl Anji, to są proste rzeczy, ale mają w sobie taką klasę i jakąś taką tajemnicę – mówi Margaret, wokalistka.

Paleta kolorystyczna linii opiera się na klasycznym zestawieniu bieli, czerni i szarości dopełnionej przez modele w kolorze khaki, beżowym oraz srebrnym.

Fajnie połączyła taki skandynawski minimalizm z paryską elegancją i klasą, i z tej kolekcji wiele rzeczy mi przypadło do gustu i wiele już mam w szafie – mówi Jessica Mercedes, blogerka modowa.

Polka ma już na swoim koncie kolekcje dla włoskich marek: Quazi i Giuseppe Zanotti.  Po raz kolejny udowodniła więc, że świetnie sprawdza się nie tylko na wybiegu, ale również w roli projektantki.

Bardzo jej gratuluję i trzymam kciuki za następne projekty, bo wiem, że ma wiele w zanadrzu – dodaje Robert Kupisz.

Kolekcja ubrań i akcesoriów Anja Rubik x Mohito pojawi się w wybranych salonach 14 listopada.  

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.