Mówi: | Tamara Gonzalez Perea (Macademian Girl) |
Funkcja: | blogerka modowa |
Tamara Gonzalez Perea (Macademian Girl): nie mam czasu na oglądanie kanałów modowych na YouTube
Autorka bloga Macademian Girl nie ogląda vlogów modowych. Twierdzi, że prowadzenie własnego bloga i śledzenie nowinek modowych pochłania cały jej czas. Zna jednak ich autorów i obserwuje ich kariery.
Tamara Gonzalez Perea od kilku lat należy do najpopularniejszych polskich blogerek modowych. Prowadzi bloga o nazwie Macademian Girl, fanpage na Facebooku, który ma ponad 150 tys. fanów, oraz kanał na platformie YouTube. Blogerka twierdzi, że praca ta wymaga od niej dużo czasu i energii, nie jest więc w stanie oglądać vlogów o tematyce modowej.
– Mam tak dużo roboty wokół swojego bloga, że skupiam się na nim i muszę śledzić to, co w modzie piszczy, co jest w trendach, a już nie mam czasu na oglądanie YouTube – mówi Tamara Gonzalez Perea agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Nie oznacza to jednak, że blogerka nie śledzi sytuacji w blogosferze i vlogosferze modowej. Obserwuje kariery poszczególnych youtuberów, rozpoznaje też kanały, których są autorami.
– Wiem, że statystyki są rekordowe, więc tego im życzmy – mówi Tamara Gonzalez Perea.
Czytaj także
- 2024-01-09: Tomasz Kammel: Wkrótce będę realizował pewien projekt związany z edukacją dzieci. Chodzi o to, by już dziś mogły się one rozwijać pod kątem kompetencji przydatnych w przyszłości
- 2022-10-05: Tamara Arciuch: Przestałam oglądać telewizję, bo nie chcę być manipulowana. W informacjach jest za duży ładunek emocjonalny
- 2022-10-12: Tamara Arciuch: Każdy z nas odczuwa inflację i liczy pieniądze w portfelu. Nasuwa się pytanie, ile osób w trudnych czasach zdecyduje się wydać pieniądze na teatr
- 2022-05-26: Wystawa „Tamara Łempicka – kobieta w podróży” w Muzeum Narodowym w Lublinie - kwiecień 2022
- 2022-04-25: Muzeum Narodowe w Lublinie z nowym mecenasem. Pierwszym efektem współpracy z PGE jest wystawa prac Tamary Łempickiej
- 2021-10-19: Duża część sprzedaży bezpośredniej przeniosła się do internetu. Możliwość pracy zdalnej przyciąga do branży coraz więcej młodych ludzi
- 2021-09-15: Ewa Błaszczyk: Klinika „Budzik” dla dorosłych się buduje, ale ze względu na wzrost cen materiałów budowlanych musimy odświeżyć kosztorysy
- 2021-08-11: Boom na rynku usług kurierskich. Tylko w tym roku do klientów może trafić nawet 1 mld paczek [DEPESZA]
- 2021-05-10: COVID-19 przemodelował nawyki bankowe i zakupowe Polaków. Rezygnujemy z rozrywki i wakacji, a stawiamy na wydatki związane z domem
- 2021-03-24: Tamara Arciuch: Kobiety często boją się wyjść ze swojej strefy komfortu. Wolimy już to nasze znane średnie życie niż nowe wyzwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń
Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.