Mówi: | Tomasz Kammel |
Funkcja: | prezenter |
Firma: | TVP |
Tomasz Kammel: Wkrótce będę realizował pewien projekt związany z edukacją dzieci. Chodzi o to, by już dziś mogły się one rozwijać pod kątem kompetencji przydatnych w przyszłości
Prezenter nie ogranicza się tylko do pracy w Telewizji Polskiej. Dodatkowo prowadzi też popularne kanały internetowe, angażuje się w różne szkolenia i wciela w życie zupełnie nowatorskie pomysły. Nie ukrywa też, że z jednym z nich wiąże szczególnie duże nadzieje, bo wierzy, że ten projekt odniesie sukces. Tomasz Kammel podkreśla, że nie zamierza rezygnować z TVP. Ma nadzieję, że nowi szefowie docenią jego wieloletnie doświadczenie medialne i pozwolą mu kontynuować sprawdzone formaty.
Tomasz Kammel nie potrafi żyć bez pracy, a im więcej wyzwań zawodowych przed nim stoi, tym bardziej czuje się zmotywowany do działania. A działa na wielu płaszczyznach.
– Na pewno nadal będę rozwijał swoje biznesy internetowe, bo mam mocne kanały poświęcone międzyludzkiej komunikacji, sztuce wystąpień publicznych, uczę tego, robię kursy i to jest moja wielka pasja – mówi agencji Newseria Lifestyle Tomasz Kammel.
Prezenter zapewnia, że ma w planach wiele inicjatyw i jeżeli uda mu się zrealizować je przy wsparciu odpowiednich partnerów, to będą miały szansę odnieść duży sukces.
– Mam też pewien projekt związany z edukacją dzieci, przepiękny, który robię do spółki z kimś, kto jeszcze nie dał mi upoważnienia, żebym o tym głośno mówił. Generalnie chodzi o to, że są pewne umiejętności przyszłości, których dzieci można nauczyć już teraz. I są w Polsce ludzie i organizacje, które dbają o to, żeby równolegle do klasycznej szkoły te dzieci mogły się rozwijać właśnie pod kątem kompetencji przyszłości. I ja bardzo chcę się stać częścią tego przedsięwzięcia w kontekście komunikacji międzyludzkiej, komunikacji online i właśnie pod tym kątem coś robimy – mówi.
Prezenter nie ukrywa też, że nadal chciałby współpracować z Telewizją Polską i liczy, że jego format znajdzie się w wiosennej ramówce.
– Mam nadzieję, że w telewizji będę mógł realizować dalszy ciąg teleturnieju „Wiesz czy nie wiesz?”, mojego wielkiego marzenia, przez lata noszonego jako projekt, a teraz wreszcie udało się go zrealizować. A co życie przyniesie, to zobaczymy, będzie na pewno ciekawie – mówi.
Tomasz Kammel jest również jednym z gospodarzy „Pytania na śniadanie” w TVP2.
Czytaj także
- 2024-11-14: Odwożenie dzieci do szkoły samochodem nie bez wpływu na jakość powietrza. Wielu rodziców tylko po to uruchamia auto
- 2024-10-30: Kompetencje społeczne są kluczowe w świecie pełnym ekranów. Można je rozwijać już u przedszkolaków
- 2024-11-05: Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
- 2024-11-12: Tomasz Tylicki: W programach na żywo jak „Pytanie na śniadanie” niezbędna jest swoboda. Jeżeli scenariusz za dużo by nam narzucał, to byłoby sztywno
- 2024-10-10: Już sześciolatki korzystają z bankowości elektronicznej. Często nie są świadome cyberzagrożeń
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-11-06: Rośnie zapotrzebowanie na szkolenia z gaszenia elektryków. Wiedza na ten temat jest coraz szersza
- 2024-10-18: Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet
- 2024-11-15: Polska z planem zmian w edukacji na następne 10 lat. Szkoły będą uczyć lepszego wykorzystania narzędzi cyfrowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.