Newsy

Współpraca branży modowej i hotelarskiej. Pokazy projektantów przyciągają do hoteli coraz więcej gości

2017-03-13  |  06:44
Mówi:Sabina Bartyzel, dyrektor generalna, Mercure Kraków Stare Miasto

Dorota Goldpoint, projektantka mody

Monika Zamachowska, prezenterka

  • MP4
  • Pokazy mody są dla hoteli jednym ze sposobów promocji i przyciągania nowych klientów. Chodzi o to, by nowoczesne wnętrza kojarzyły się gościom nie tylko z noclegiem i żywieniem, lecz także z rozrywką i atrakcjami na wysokim poziomie. Dlatego sieć hoteli Mercure zdecydowała się na współpracę z polską projektantką Dorotą Goldpoint. Podczas Mercure Fashion Night w Krakowie zaprezentowała ona swoją nową kolekcję na sezon wiosna/lato 2017.

    Oprócz podstawowej działalności hotele coraz częściej stawiają na organizowanie prestiżowych wydarzeń towarzyskich. To dla nich zarówno promocja, jak i okazja do zaproszenia  nowych klientów. 

     

    – W ubiegłym roku zainaugurowaliśmy projekt Mercure with Fashion. Pierwszy tego typu event odbył się w Warszawie. Drugi miał miejsce 8 marca w Krakowie – mówi agencji Newseria Lifestyle, Sabina Bartyzel, dyrektor generalna Mercure Kraków Stare Miasto. Hotele Mercure to nowoczesne i piękne wnętrza i taka jest też moda, którą chcemy firmować.

    W najbliższym czasie w ramach projektu Mercure with Fashion odbędą się kolejne pokazy –  w Mercure Gdańsk Stare Miasto oraz w Mercure Warszawa Grand.  

    – Współpracując z modą, podkreślamy nowoczesność naszego designu i brandu, ale też pamiętamy o naszych gościach, bo dla nich to olbrzymia atrakcja. Jest wielu mieszkańców Krakowa, którzy bardzo często nas odwiedzają i współpracują z hotelem. Zależy nam, żeby hotel tętnił życiem, stanowił miejsce, które z przyjemnością można odwiedzić, nie tylko będąc w podróży – podkreśla Sabina Bartyzel.

    Do udziału w projekcie została zaproszona projektantka Dorota Goldpoint. Podczas Mercure Fashion Night w Krakowie zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję na sezon wiosna/lato 2017 pt. „Siła wolności”.

    – Mercure Kraków Stare Miasto to hotel, który wyrasta z miłości do design i jest tego idealnym przykładem. Odnajdziemy tu mieszankę tradycji, historii, ale także nowoczesności.  Jest w nim wiele stylowych elementów – mówi Dorota Goldpoint, projektantka mody.

    – Podjęliśmy decyzję, że chcemy w ramach Mercure with Fashion współtworzyć takie wydarzenia, jak pokazy mody, które idealnie komponują się w naszych wnętrzach – podkreśla Sabina Bartyzel.

    Wśród gości Hotelu Mercure Stare Miasto w Krakowie, podczas pokazu można było spotkać między innymi Beatę Tadlę, Annę Powierzę, Olgę Kalicką, Sandrę Staniszewską, Katarzynę Galicę, Karolinę Chapko i Karinę Kunkiewicz. Wieczór poprowadziła Monika Zamachowska, a o choreografię zadbał Jarek Szado.

    – Hotel Mercure Stare Miasto w Krakowie jest absolutnym fenomenem na tle krakowskich hoteli, a przecież ich w tym mieście nie brakuje. Jest tu niezwykła atmosfera, która idealnie pasuje do  spotkań towarzyskich różnego formatu. Jestem zachwycona tym miejscem. Każdy kto często podróżuje, tak jak ja, chciałby w hotelu odpocząć i poczuć się jak w domu – podkreśla Monika Zamachowska, prezenterka.

     

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Gwiazdy

    Transport

    Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

    Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

    Muzyka

    Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

    Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.