Mówi: | Bartek Michalec |
Firma: | Zuo Corp |
Zuo Corp otworzy sklep ze swoją tańszą linią ubrań
Wiosną w stolicy pojawi się kolejny sklep z odzieżą marki Zuo Corp. Znajdą się w nim kolekcje damskie, męskie i uniseks z linii Zuo Corp Plus. Najdroższe ubrania z tej linii będą kosztowały tysiąc złotych.
Zuo Corp to polska marka odzieżowa, którą tworzą projektant Bartek Michalec oraz Łukasz Laskowski, który jest odpowiedzialny za promocję firmy. Ich celem jest sprzedawanie designerskich ubrań na szeroką skalę. Dlatego już wkrótce można spodziewać się intensywnej promocji marki związanej z otwarciem kolejnego salonu w stolicy.
W sklepie znajdującym się w Domu Braci Jabłkowskich przy ulicy Chmielnej w Warszawie dostępne będą ubrania w cenach nieprzekraczających tysiąca złotych. Fani oryginalnego stylu Zuo Corp będą mogli wybierać pośród swetrów, płaszczy, spodni i żakietów oraz oferty sportowej.
– Kolekcja jest komplementarna i bardzo uniwersalna, można ją dowolnie miksować, jest wręcz puzzlowa, tak bym to nazwał – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Bartek Michalec.
Osoby, które oczekują od Zuo Corp nowej kolekcji, muszą jeszcze uzbroić się w cierpliwość. Projektant zapowiada, że za jakiś czas powrócą do autorskich pokazów głównej linii wizerunkowej, ale to wymaga czasu.
– To jeszcze moment potrwa. Potrzebuję siły, nie jestem w stanie się rozdwoić – mówi Michalec.
Zuo Corp istnieje na polskim rynku od 2010 roku. Od tego czasu firma zyskała opinię nowatorskiej marki, po ubrania której chętnie sięgają gwiazdy show-biznesu. Do znanych klientów Zuo Corp należą m.in.: Michał Piróg, Małgorzata Socha, Reni Jusis i Kuba Wojewódzki.
Czytaj także
- 2023-12-08: O pracownikach 50+ krąży wiele szkodliwych stereotypów. Ta grupa wiekowa wymaga dostrzeżenia i docenienia na rynku pracy
- 2023-10-05: Wielomiliardowe inwestycje na kolei nabierają rozpędu. Pociągi będą się poruszać z maksymalną prędkością 250 km/h
- 2022-03-02: Rozwój technologii i praca zdalna pomagają aktywizować osoby z niepełnosprawnościami. Dziś 80 proc. z nich nie pracuje i nie szuka pracy [DEPESZA]
- 2021-11-10: Dorota Goldpoint: Kobiety dojrzałe i o różnych sylwetkach na wybiegach projektantów to będzie stały trend. To krok w kierunku normalności
- 2021-06-23: Dorota Goldpoint: Kobiety w rozmiarze plus size mają prawo wyglądać pięknie i być akceptowane przez otoczenie
- 2021-07-16: Dorota Goldpoint: Nie wyobrażam sobie szyć tylko ubrań w małych rozmiarach jak 36–38. Zwyczajnie nie utrzymałabym się na rynku
- 2021-03-25: Do 2030 roku energię w Polsce będzie produkować milion prosumentów. Dalszy rozwój mikroinstalacji będzie jednak wymagać dużych inwestycji w sieć
- 2021-04-08: Dekarbonizacja energetyki zbyt wolna. Bez szybkich działań czekają nas drastyczne podwyżki cen energii
- 2020-12-04: CASE: W długim terminie możemy spodziewać się wzrostu bezrobocia. Na razie przed zwolnieniami firmy powstrzymują warunki pomocy publicznej
- 2020-06-25: Rynek fotowoltaiki ponownie na fali wzrostowej. Obroty mogą w tym roku wzrosnąć o 25 proc.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Monika Richardson: Martwi mnie globalne ocieplenie klimatu. Zastanawiam się, jaki świat szykujemy dla naszych wnuków
Europejska Agencja Środowiska (EEA) alarmuje, że w związku z ocieplaniem się klimatu Europie zagraża wiele niebezpieczeństw, wśród nich ekstremalne zjawiska pogodowe – trąby powietrzne, fale upałów, powodzie, susze oraz pożary, a także wzrost zachorowań na różne choroby. W tej sytuacji Monika Richardson dziwi się temu, że wiele osób nie zważa na niekorzystne zmiany klimatyczne i zamiast im zapobiegać, poprzez swoje złe nawyki przyczyniają się tylko do pogłębienia problemu.
Media
Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą
Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.
Finanse
Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł
Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.