Mówi: | Bartek Michalec |
Firma: | Zuo Corp |
Zuo Corp otworzy sklep ze swoją tańszą linią ubrań
Wiosną w stolicy pojawi się kolejny sklep z odzieżą marki Zuo Corp. Znajdą się w nim kolekcje damskie, męskie i uniseks z linii Zuo Corp Plus. Najdroższe ubrania z tej linii będą kosztowały tysiąc złotych.
Zuo Corp to polska marka odzieżowa, którą tworzą projektant Bartek Michalec oraz Łukasz Laskowski, który jest odpowiedzialny za promocję firmy. Ich celem jest sprzedawanie designerskich ubrań na szeroką skalę. Dlatego już wkrótce można spodziewać się intensywnej promocji marki związanej z otwarciem kolejnego salonu w stolicy.
W sklepie znajdującym się w Domu Braci Jabłkowskich przy ulicy Chmielnej w Warszawie dostępne będą ubrania w cenach nieprzekraczających tysiąca złotych. Fani oryginalnego stylu Zuo Corp będą mogli wybierać pośród swetrów, płaszczy, spodni i żakietów oraz oferty sportowej.
– Kolekcja jest komplementarna i bardzo uniwersalna, można ją dowolnie miksować, jest wręcz puzzlowa, tak bym to nazwał – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Bartek Michalec.
Osoby, które oczekują od Zuo Corp nowej kolekcji, muszą jeszcze uzbroić się w cierpliwość. Projektant zapowiada, że za jakiś czas powrócą do autorskich pokazów głównej linii wizerunkowej, ale to wymaga czasu.
– To jeszcze moment potrwa. Potrzebuję siły, nie jestem w stanie się rozdwoić – mówi Michalec.
Zuo Corp istnieje na polskim rynku od 2010 roku. Od tego czasu firma zyskała opinię nowatorskiej marki, po ubrania której chętnie sięgają gwiazdy show-biznesu. Do znanych klientów Zuo Corp należą m.in.: Michał Piróg, Małgorzata Socha, Reni Jusis i Kuba Wojewódzki.
Czytaj także
- 2024-07-22: Przedsiębiorcy czekają na doprecyzowanie przepisów dotyczących Małego ZUS-u Plus. W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em
- 2023-12-08: O pracownikach 50+ krąży wiele szkodliwych stereotypów. Ta grupa wiekowa wymaga dostrzeżenia i docenienia na rynku pracy
- 2023-10-05: Wielomiliardowe inwestycje na kolei nabierają rozpędu. Pociągi będą się poruszać z maksymalną prędkością 250 km/h
- 2022-03-02: Rozwój technologii i praca zdalna pomagają aktywizować osoby z niepełnosprawnościami. Dziś 80 proc. z nich nie pracuje i nie szuka pracy [DEPESZA]
- 2021-11-10: Dorota Goldpoint: Kobiety dojrzałe i o różnych sylwetkach na wybiegach projektantów to będzie stały trend. To krok w kierunku normalności
- 2021-06-23: Dorota Goldpoint: Kobiety w rozmiarze plus size mają prawo wyglądać pięknie i być akceptowane przez otoczenie
- 2021-07-16: Dorota Goldpoint: Nie wyobrażam sobie szyć tylko ubrań w małych rozmiarach jak 36–38. Zwyczajnie nie utrzymałabym się na rynku
- 2021-03-25: Do 2030 roku energię w Polsce będzie produkować milion prosumentów. Dalszy rozwój mikroinstalacji będzie jednak wymagać dużych inwestycji w sieć
- 2021-04-08: Dekarbonizacja energetyki zbyt wolna. Bez szybkich działań czekają nas drastyczne podwyżki cen energii
- 2020-12-04: CASE: W długim terminie możemy spodziewać się wzrostu bezrobocia. Na razie przed zwolnieniami firmy powstrzymują warunki pomocy publicznej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Sylwia Butor: Badania profilaktyczne powinny być częścią naszej codzienności. Jak zrobienie paznokci czy koloryzacja włosów
Influencerka uważa, że nawet o tak trudnym temacie jak choroby nowotworowe można mówić w social mediach w taki sposób, żeby nie straszyć, ale skutecznie przekonywać chociażby do profilaktyki. Raport „Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne” pokazuje, że kobiety w tej kwestii coraz częściej sięgają po informacje z internetu, mediów społecznościowych oraz kampanii edukacyjnych, webinarów czy warsztatów. Dlatego też Sylwia Butor w swoich rolkach zamierza w sposób przystępny i niebudzący niepotrzebnego lęku jak najczęściej zachęcać swoje obserwatorki do badań profilaktycznych.
Prawo
Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.
Ochrona środowiska
Lasy Państwowe wywiozły w zeszłym roku z lasów 820 tirów śmieci. Kosztowało to 34 mln zł

Lasy traktowane są nierzadko jak dzikie wysypiska śmieci, gdzie można bezkarnie wyrzucać różne odpady, nie tylko resztki jedzenia czy plastikowe torby, butelki czy puszki, ale też elektrośmieci i toksyczne substancje. Z wyliczeń Lasów Państwowych wynika, że w ubiegłym roku wywóz śmieci kosztował spółkę 34 mln zł. Każda wycieczka do lasu wymaga przestrzegania podstawowych zasad, a nieśmiecenie jest jedną z nich. Leśnicy przestrzegają także przed wjeżdżaniem do lasów samochodami, płoszeniem dzikich zwierząt czy rozpalaniem ogniska czy grilla.