Newsy

Monika Ordowska otworzyła naleśnikarnię w centrum Warszawy

2014-04-11  |  07:20
Monika Ordowska niedawno rozpoczęła nowy etap w życiu prywatnym. Zmieniły się również jej perspektywy zawodowe. Modelka zdecydowała się na własny biznes i otworzyła w centrum Warszawy naleśnikarnię. Niewielki lokal gastronomiczny prowadzi wraz  ze swoim partnerem, modelem  Rafałem Sieradzkim. Obydwoje zapewniają, że bistro to dopiero początek. W przyszłości chcą otworzyć też własne studio fotograficzne.  

 – Już dawno myśleliśmy o tym, żeby rozpocząć jakąś wspólną działalność. Naleśnikarnia Luda Deli cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Może nie ma najwięcej miejsca, ale jedzenie jest naprawdę pyszne. Można również zamówić jedzenie do domu. Zdajemy sobie sprawę z tego, że niektórzy są po prostu zmęczeni po pracy, nie mają czasu na to, żeby gotować. My też bardzo często wpadamy w tę pułapkę – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Monika Ordowska, modelka.

Monika Ordowska wierzy, że po wielu zawirowaniach w jej życiu, teraz przyszedł czas na stabilizację. Niedawno zamieszkała ze swoim partnerem Rafałem Sieradzkim, z którym wychowuje córkę Amelię. Łączą ich także wspólne zainteresowania i nie ukrywają, że marzy im się własne studio fotograficzne.

 – Rafał pracuje już od długiego czasu przy sesjach zdjęciowych. Ja już w zasadzie też 10 lat. Myślimy o wspólnym studiu fotograficznym. Na razie zdecydowaliśmy się na wspólne otwarcie bistro – dodaje Monika Ordowska.

Monika Ordowska ma na swoim koncie tytuł Miss Warszawy. Modelka współpracowała również ze stacją TV4, wzięła udział w wielu sesjach zdjęciowych i teledyskach.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.