Mówi: | Monika Zamachowska |
Funkcja: | dziennikarka |
Monika Zamachowska: Popularność moja i męża służy wielu dobrym rzeczom. Serce rośnie, gdy angażujemy się w projekty charytatywne
Dziennikarka podkreśla, że zarówno ona, jak i jej maż z dużym zaangażowaniem wykorzystują swoją popularność i rozpoznawalność, by pomagać tym, którzy najbardziej tego potrzebują. Chętnie włączają się więc w różnego rodzaju akcje charytatywne i społeczne. Szczególny sentyment mają do mieszkańców Brzezin w powiecie łódzkim, skąd pochodzi Zbigniew Zamachowski.
– Pracuję w Telewizji Polskiej 23. rok. Popularność przyszła razem z programem „Europa da się lubić” i została. To jest dalej moje 5 minut, ono trwa trochę dłużej może niż przewidywaliśmy z mężem. A ponieważ tak się składa, że mój mąż też jest osobą niezwykle popularną, powiedziałabym kochaną naprawdę przez ludzi wszystkich pokoleń, to wiemy, że to może służyć wielu dobrym rzeczom – mówi agencji Newseria Lifestyle Monika Zamachowska.
Prezenterka wylicza, że wraz z mężem angażują się chociażby w pomoc najbardziej potrzebującym mieszkańcom Brzezin pod Łodzią.
– Mój mąż jest z Brzezin – malutkiego miasteczka które ma swoje problemy. Jest tam Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci Niepełnosprawnych, do którego przywozimy gwiazdy seriali, filmu, teatru, z którym współpracujemy. Zbyszek załatwił też biorąc udział w jakimś kolejnym show celebryckim 50 tys. złotych, co jest sumą dla takiego stowarzyszenia niebotyczną zupełnie, za którą oni kupili cyber-oko do komunikacji z dziećmi niepełnosprawnymi, ileś mat do pracy z nimi, jakiś sprzęt, wyposażenie, na które nie mieliby szans – mówi Monika Zamachowska.
Małżeństwo Zamachowskich dba także o krzewienie i propagowanie w tym miejscu szeroko rozumianej kultury.
– My na przykład jesteśmy tam regularnie i angażujemy się w akcje, które bez naszego wsparcia w ogóle świat by o nich nie usłyszał. Na przykład od 9 lat dzieją się koncerty u Zbyszka na podwórku – w pałacyku, w którym się urodził jest piękny podwórzec, na którym została postawiona scena. Jest tam teraz muzeum regionalne, którego kustosz jest bardzo nam życzliwy i dzieją się tam regularne koncerty, spektakle teatralne i od 9 lat przyjeżdżają największe sławy na recitale, największe nazwiska polskiej sceny i polskiej muzyki – mówi Monika Zamachowska.
Prezenterka jest przekonana, że wielu inicjatyw nie udałoby się zrealizować, gdyby nie ich popularność i szerokie kontakty show-biznesowe.
– Serce rośnie jak widzę i uczestniczę w takich projektach, bo nie mielibyśmy na to szans, gdyby nikt o nas nie słyszał, gdybyśmy nie mieli tej tuby, tego megafonu, który nam los dał. Mnóstwo jest takich sytuacji, ja na przykład angażuję się w działalność fundacji charytatywnych – oczywiście przede wszystkim pracujących w zakresie spektrum autyzmu ze względu na mojego syna, ale nie tylko. Wydaje mi się, że ta nasza wieloletnia popularność czemuś służy, ale czy tak jest naprawdę, to zostanę rozliczona jak już będę starszą panią – mówi Monika Zamachowska.
Czytaj także
- 2024-11-05: Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
- 2024-10-14: UE i USA dążą do zażegnania konfliktu między Izraelem a Iranem. Próby te na razie nie przynoszą efektu
- 2024-09-18: Magda Bereda: Boję się o moich znajomych z Wrocławia. Dostali ostrzeżenie, że może ich zalać
- 2024-09-19: Muzycy zespołu Enej: Technika i budżety od wielkiej powodzi sprzed 27 lat poszły w górę. A jednak nadal nie jesteśmy w stanie sobie poradzić z żywiołem i go przewidzieć
- 2024-09-13: Monika Miller: Zastanawiam się, czy chcę ślubu tradycyjnego, czy na przykład na plaży w Macedonii. Myślę też, czy zaprosić gości i czy chcę rodzinę
- 2024-09-23: Monika Miller: Troszkę odeszłam z polskiego show-biznesu, bo ja nie do końca do niego pasuję. Na co dzień nie czytam i nie mówię po polsku
- 2024-10-07: Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
- 2024-10-01: Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
- 2024-09-23: Monika Mrozowska: Półmaraton dodał mi siły i odwagi. Zamierzam próbować rzeczy, które kiedyś spisałam na straty
- 2024-10-23: Monika Mrozowska: Na ściankach dziewczyny lubią wyglądać za każdym razem inaczej. Trochę mi szkoda na to czasu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.