Newsy

Maciej Kurzajewski: Nie jestem demonem szybkości na drodze. Lubię bezpieczne samochody

2017-04-06  |  07:10

Bezpieczeństwo i estetyka – to najważniejsze kryteria, jakimi kierują się gwiazdy przy wyborze nowego samochodu. Maciej Kurzajewski ceni w autach przestronne wnętrze, do którego bez trudu może zapakować sprzęt sportowy dla całej rodziny. Katarzyna Stankiewicz lubi samochody, które dobrze trzymają się drogi, zapewniają komfort jazdy i cechują się ładnym wyglądem. 

Prowadzenie samochodu sprawia Maciejowi Kujarzewskiemu ogromną przyjemność, dlatego zazwyczaj przekłada własne auto nad inne środki transportu. Dziennikarz twierdzi, że ze względu na specyfikę swojej pracy zawodowej, potrzebuje samochodu niezawodnego, którym zawsze na czas dotrze do studia telewizyjnego lub na wydarzenie sportowe. Zapewnia też, że jest spokojnym kierowcą, który nie przepada za szybką jazdą.

– Nie jestem demonem szybkości na drodze. Bardzo często podróżuję z rodziną, więc te względy bezpieczeństwa są dla mnie absolutnie priorytetoweWolę dojechać do celu 15 minut później, nawet pół godziny później, i żeby to była podróż przyjemna, sympatyczna i taka, która zakończy się radosnym osiągnięciem celu – mówi Maciej Kurzejewski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wybierając nowy samochód dziennikarz zwraca uwagę także na jego wygląd zewnętrzny oraz przestronne wnętrze, które pomieści sprzęt sportowy całej rodziny. Najważniejszą kwestią jest dla niego jednak bezpieczeństwo jazdy, zwłaszcza że bardzo często podróżuje z rodziną: żoną i dwójką synów. Z tego względu od wielu lat pozostaje miłośnikiem marki Volvo.

– Jestem wierny tej szwedzkiej marce, dlatego że jest bezpieczna. Nie zawiodłem się, więc nie zamierzam niczego zmieniać, jest mi z tym dobrze – mówi Maciej Kurzejewski.

Bezpieczne, dobrze trzymające się drogi auta wybiera również Katarzyna Stankiewicz. Wokalistka ceni połączenie komfortu i bezpieczeństwa jazdy z estetyczną sylwetką. Gwiazda twierdzi, że jeździła wszystkimi modelami Volvo.

– Uwielbiam te samochody za ich inteligencję, za estetykę, za bezpieczeństwo. Tak, Volvo należy zdecydowanie do czołówki moich ukochanych – mówi Katarzyna Stankiewicz.

Obie gwiazdy obecne były na polskiej premierze nowego modelu Volvo XC60. Samochód ten wyposażony został w najbardziej zaawansowany system bezpieczeństwa, pozwalający uniknąć kolizji drogowych. System ten został wzbogacony układ przejęcia kontroli nad torem jazdy. W przypadku wykrycia przez auto przeszkody i nie odnotowania reakcji kierowcy, system sam inicjuje proces hamowania, a nawet przejmuje kontrolę nad kierownicą. Volvo XC60 zostało ponadto wyposażone w nowy system omijania przeszkód, pomagający uniknąć zderzenia z pojazdem jadącym w tę samą stronę.

– Powiem szczerze, że mnie znowu tutaj fascynuje liczba tych systemów bezpieczeństwa, które mamy. Ten samochód rzeczywiście nie daje nam zbyt dużej szansy, żeby w coś uderzyć, nie ma takiej szansy, on wyklucza to – mówi Maciej Kurzajewski.

Nowe Volvo XC60 to średniej wielkości SUV. Zdaniem Macieja Kurzajewskiego model ten łączy elegancką linię nadwozia z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, które czynią go autem wyjątkowo bezpiecznym. Katarzyna Stankiewicz nie ma ponadto wątpliwości, że pomimo dużych gabarytów, samochód ten świetnie nadaje się również dla kobiet.

– Myślę, że jak człowiek niezależnie od płci jest dobrym kierowcą, to każde auto jest dla niego dobre – mówi wokalistka.

Światowa premiera nowego Volvo XC60 odbyła się w pierwszych dniach marca podczas targów motoryzacyjnych w Genewie. Premiera polska miała natomiast miejsce 3 kwietnia. Oprócz Katarzyny Stankiewicz i Macieja Kurzajewskiego, na uroczystości obecni byli również m.in. Krzysztof Hołowczyc oraz pilot rajdowy Maciej Wisławski.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.