Newsy

Muniek Staszczyk nie planuje kolejnego albumu. Ocenę bieżącej sytuacji zostawia wykonawcom hip-hopu

2013-12-23  |  08:00
Muniek Staszczyk znany jest z tego, że jako lider T.Love w piosenkach „Warszawa” czy „Jest super” często komentował wydarzenia i nastroje społeczne w kraju. W tym momencie jednak zespół nie planuje kolejnego albumu, a ocenę bieżącej sytuacji w Polsce jak mówi wokalista pozostawia hip-hopowi.
 
T.Love to zespół, którego piosenki są mocno osadzone w polskiej rzeczywistości. Od ponad trzech dekad Muniek piętnuje przywary Polaków. Mówi wprost o tym, co nie podoba mu w kraju, komentuje wydarzenia polityczne. Jego teksty są głosem pokolenia zarówno dzisiejszych 50-latków, jak i 20-latków. Dlatego można się spodziewać, że w każdym kolejnym albumie znajdą się piosenki, w których Muniek Staszczyk dobitnie wyrazi, co w Polsce mu się podoba, a co nie. Jednak na razie nie ma potrzeby spieszyć się z kolejną płytą. 

Jestem totalnie pozytywnie nastawiony do rzeczywistości w tej chwili. Nic mnie nie wkurza we mnie samym. Muszę odczekać, bo ostatnia płyta powstawała w dużym konflikcie z samym sobą i była dobra. – mówi Muniek Staszczyk agencji informacyjnej Newseria Lifestyle i dodaje:Ocenę bieżącej sytuacji zostawiam hip-hopowi. Jest ciągle nowa krew w hip-hopie, natomiast taki facet jak ja musi się trochę zastanowić, bo ja nie działam w sposób szybki.

Muniek Staszczyk założył zespół T.Love w 1982 roku. Wydał z nim 10 albumów studyjnych i 4 koncertowe. Udzielał się również w takich projektach, jak
Paul Pavique Movement, Szwagierkolaska oraz Rege Inna Polish Stylee. Jest także autorem książki wspomnieniowej Dzieci rewolucji oraz tomiku poezji Ganja.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.