Newsy

Alicja Węgorzewska: W projekcie „Virtuosos V4+” byłam w jury z Placido Domingo i Hauserem. Ten program ma ogromną przyszłość

2021-10-28  |  06:06

Śpiewaczka podkreśla, że w najnowszej edycji talent show „Virtuosos V4+” będzie można zobaczyć wiele młodych, niezwykle utalentowanych osób. Dzięki udziałowi w programie nie tylko mają szansę pokazać się szerokiej widowni, ale także mogą doskonalić swój warsztat wokalny pod okiem fachowców. Cel strategiczny programu jest zgodny z trzema priorytetami Grupy Wyszehradzkiej: kultura, młodość i edukacja. W jury ponownie zasiądą uznani artyści z całego świata.

„Virtuosos V4+” dedykowany jest młodym, zdolnym wykonawcom z państw Grupy Wyszehradzkiej: Polski, Czech, Węgier i Słowacji, a także gościnnie z Serbii. Program realizowany jest na Węgrzech, a jego celem jest promocja muzyki klasycznej i dzielenie się muzycznymi tradycjami krajów Europy Środkowej.

– Najnowsza edycja będzie na jesieni, ale nie mogę niczego ujawnić, co się działo, dopóki nie będzie emisji. Powiem tylko, że projekt pięknie kwitnie, zgłasza się coraz więcej wspaniałej młodzieży, utalentowanej i dzięki temu programowi mają naprawdę solidną promocję, ale także wspieranie warsztatowe – mówi agencji Newseria Lifestyle Alicja Węgorzewska, śpiewaczka operowa, dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej.

Producentom udało się skutecznie spopularyzować program na Węgrzech. Dzięki niemu nawet ci, którzy nie słuchali muzyki klasycznej, zaczęli zwracać uwagę na jej twórców. Alicja Węgorzewska przyznaje, że to dla niej zaszczyt być jurorką w talent show realizowanym na najwyższym poziomie.

– Bardzo się cieszę, że mogłam usiąść w panelu jurorskim obok takich gwiazd jak Placido Domingo czy Hauser. Ten program ma ogromną przyszłość. A my zobaczymy, tak jak w tym roku na drugiej edycji Mozart Junior zobaczyliśmy zeszłorocznych zwycięzców, tak w przyszłym roku na Mozart Junior trzeciej edycji zobaczymy tegorocznych laureatów konkursu „Virtuosos” – mówi śpiewaczka.

Poprzednią odsłonę programu „Virtuosos V4+” pod koniec ubiegłego roku mogli również oglądać widzowie w Polsce, na antenie TVP Kultura.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.