Mówi: | Asia Ash |
Funkcja: | wokalistka |
Asia Ash stworzyła remiks utworu Janis Joplin
Pierwotna wersja utworu Janis Joplin pochodzi z drugiego albumu wokalistki – „Pearl” – wydanego już po śmierci artystki w 1971 roku. Asia Ash postanowiła odświeżyć zasłużoną kompozycję i nadać jej klubowy charakter.
– Najnowszy singiel – „Move Over” – dostępny będzie zarówno na iTunes, jak i na Youtube, na kanale mojej wytwórni – My Music. Na pewno dużym zaskoczeniem dla wszystkich będzie to, że zremiksowaliśmy utwór Janis Joplin. Stworzyliśmy całkowicie nową wersję tego numeru, bardziej klubową – stwierdza wokalistka.
Do najnowszego utworu nagrano także wideo. Za reżyserię odpowiada Tymoteusz Drożdż, który jest twórcą wszystkich klipów Asi. Do tej pory teledyski wokalistki obejrzało ponad milion internautów.
W marcu piosenkarka zaprezentuje najnowszy utwór w programie „Must Be The Music”.
– Remiks utworu Janis Joplin zaprezentowałam również, startując w 7. edycji programu „Must Be The Music”. Kawałek wykonałam wraz z muzykami z Pink Busters. Mimo że jestem wokalistką klubową i występuję głównie z DJ-ami, to tym razem chciałam urozmaicić to, co robię na scenie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Asia Ash.
Artystka widzi ogromny potencjał w muzyce klubowej, która coraz śmielej przebija się do mainstreamu.
– Muzyka klubowa w Polsce rozwija się bardzo prężnie. Myślę, że niedługo będzie to jeden z popularniejszych gatunków w naszym kraju. Mamy coraz więcej wykonawców klubowych, którzy współpracują z producentami. Jeszcze 2-3 lata temu tego nie było, a dziś staje się coraz bardziej popularne – dodaje piosenkarka.
Asia Ash to wokalistka klubowa, która w 2011 roku zdobyła nagrodę Eska Music Awards w kategorii „Nowa Twarz”. Piosenkarka od lat współpracuje z warszawskimi klubami: Platinium, The Eve, Panorama oraz Bank.
Czytaj także
- 2025-03-11: Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2024-12-02: W ostatnich miesiącach coraz więcej Polaków sięga po jabłka. Konsumpcja tych owoców jednak z roku na rok spada [DEPESZA]
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2025-01-03: Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
- 2024-12-06: Dawid Kwiatkowski: Nie nazwałbym się jurorem pobłażliwym, ale też nie jestem surowym oceniającym. Moje decyzje są sprawiedliwe i żadnej z nich nie żałuję
- 2024-11-28: Dawid Kwiatkowski: Uczestnicy „Must Be the Music” starają się zaczepiać nas na korytarzach. Ja uciekam, bo przed castingiem nie chcę wchodzić w żadne relacje
- 2024-11-25: Sebastian Karpiel-Bułecka: Jurorowanie to nie jest proste zadanie, ale bardzo mnie to rajcuje. Staram się być sprawiedliwy, szczery i rzetelny
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
- 2024-12-03: Miuosh: Nie zawsze wygrywający muzyczne talent show robią potem dobre rzeczy. Często ci, którzy nie zaszli w nich daleko, są na scenie latami
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.