Newsy

Asia Ash stworzyła remiks utworu Janis Joplin

2014-02-25  |  06:50
Wokalistka klubowa Asia Ash już dziś zaprezentuje najnowszy singiel pt. „Move Over”. Piosenka jest klubową wersją utworu Janis Joplin. Kompozycja znajdzie się również na składance Radia Eska – „Wiosna 2014”, która swoją premierę będzie miała 18 marca.

Pierwotna wersja utworu Janis Joplin pochodzi z drugiego albumu wokalistki – „Pearl” – wydanego już po śmierci artystki w 1971 roku. Asia Ash postanowiła odświeżyć zasłużoną kompozycję i nadać jej klubowy charakter.

Najnowszy singiel – „Move Over” – dostępny będzie zarówno na iTunes, jak i na Youtube, na kanale mojej wytwórni – My Music. Na pewno dużym zaskoczeniem dla wszystkich będzie to, że zremiksowaliśmy utwór Janis Joplin. Stworzyliśmy całkowicie nową wersję tego numeru, bardziej klubową – stwierdza wokalistka.

Do najnowszego utworu nagrano także wideo. Za reżyserię odpowiada Tymoteusz Drożdż, który jest twórcą wszystkich klipów Asi. Do tej pory teledyski wokalistki obejrzało ponad milion internautów.

W marcu piosenkarka zaprezentuje najnowszy utwór w programie „Must Be The Music”.

Remiks utworu Janis Joplin zaprezentowałam również, startując w 7. edycji programu „Must Be The Music”. Kawałek wykonałam wraz z muzykami z Pink Busters. Mimo że jestem wokalistką klubową i występuję głównie z DJ-ami, to tym razem chciałam urozmaicić to, co robię na scenie –  mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Asia Ash.

Artystka widzi ogromny potencjał w muzyce klubowej, która coraz śmielej przebija się do mainstreamu.

Muzyka klubowa w Polsce rozwija się bardzo prężnie. Myślę, że niedługo będzie to jeden z popularniejszych gatunków w naszym kraju. Mamy coraz więcej wykonawców klubowych, którzy współpracują z producentami. Jeszcze 2-3 lata temu tego nie było, a dziś staje się coraz bardziej popularne – dodaje piosenkarka.

Asia Ash to wokalistka klubowa, która w 2011 roku zdobyła nagrodę Eska Music Awards w kategorii „Nowa Twarz”. Piosenkarka od lat współpracuje z warszawskimi klubami: Platinium, The Eve, Panorama oraz Bank.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.