Newsy

Candy Girl podbija Chiny i Koreę Południową

2014-01-28  |  07:00

Candy Girl ma szansę zawojować Azję, gdzie ostatnio dużo koncertuje. Piosenkarce bardzo podoba się, z jakim uwielbieniem podchodzą do muzyków tamtejsi fani. Po sukcesach w Chinach, Candy wyruszyła również na podbój Korei Południowej.

Candy Girl trasę koncertową w Chinach rozpoczęła w grudniu. Był to już jej kolejny wyjazd do Azji. Wokalistka wyczuła potencjał wśród Azjatów zafascynowanych muzyką zachodnią i zdecydowała tam rozwijać karierę. Ostatnio odwiedziła Koreę Południową, skąd przywiozła do Polski wiele pozytywnych wrażeń.

Zostawiłam tam kawałek swojego serca, bo ludzie tam naprawdę kochają muzykę i są oddanymi fanami mówi wokalistka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Piosenkarce bardzo spodobały się tamtejsze sklepy pełne gadżetów związanych z najpopularniejszymi artystami. Można w nich kupić wszystko – od poduszek z wizerunkiem ukochanej gwiazdy po kubki i naszywki. Największy popyt jest na produkty związane ze słynnymi girlsbandami i boysbandami.

Ci ludzie po prostu wydają miliony na te gadżety. I nie ważne, co to jest. Po prostu idą i to kupują – opowiada Candy Girl.

Piosenkarka nie doczekała się jeszcze suwenirów ze swoją podobizną, ale ciężko pracuje, by zdobyć uznanie azjatyckich fanów. Ma świadomość, że tamtejsza publiczność bardzo ceni sobie rodzimych artystów - chińskich, również koreańskich, ale też chętnie podziwia największe gwiazdy z Zachodu.

 Oni są na etapie przejściowym, kiedy zaczynają słuchać trochę więcej muzyki zagranicznej. Dlatego znalazłam się chyba w idealnym momencie na tym rynku – stwierdza wokalistka.

Candy spędziła w Azji ponad miesiąc. Występowała m.in. w Szanghaju, Pekinie oraz Seulu.

Piosenkarka obecnie współpracuje z Marcinem Kuz Kuśmierczykiem, producentem i muzykiem. Wspólnie stworzyli zespół #Qz#Kendi oraz płytę „QKI”, która zawiera sześć utworów. Można je pobrać za darmo z serwisu SoundCloud.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.