Newsy

Córka Magdy Steczkowskiej chce zostać gitarzystką rockową

2015-10-19  |  06:50

Choć Antosia ma zaledwie 4,5 roku, to już wie, co chciałaby robić w przyszłości. Dziewczynka marzy o tym, żeby zostać gitarzystką rockową. Magda Steczkowska podkreśla, że miłość do muzyki jej dzieci mają w genach. Zarówno ona, jak i jej mąż pochodzą z rodzin o głębokich tradycjach muzycznych.

Magda Steczkowska ma trzy córki: 13-letnią Zosię, 6-letnią Michalinę i 4,5-letnią Antosię. Wokalistka przyznaje, że dziewczynki od najmłodszych lat przejawiają zdolności muzyczne.

Antosia powiedziała, a wręcz oficjalnie orzekła, że ona ma już plan na przyszłość: będzie gitarzystką rockową, bo ją śpiewanie w ogóle nie interesuje, zresztą rzadko śpiewa. Od roku jej jedynym marzeniem jest właśnie dostać gitarę rockową. Michalina i Zosia też są bardzo uzdolnione muzycznie. Co będą robić w życiu, nie mam pojęcia, byle byłyby szczęśliwe – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Magda Steczkowska.

Wokalistka zapewnia, że nie zamierza sugerować swoim córkom, jakie studia i jaki zawód mają wybrać. To będzie wyłącznie ich decyzja. Gdyby chciały pójść w ślady rodziców – nie będzie miała nic przeciwko.

Jeżeli chodzi o muzyczne zainteresowania to moje córki mają je zarówno po mojej rodzinie, jak i po rodzinie mojego męża, bo on też pochodzi z bardzo muzykalnej rodziny, więc z każdej strony są atakowane – dodaje Magda Steczkowska.

Mężem Magdy Steczkowskiej jest Piotr Królik, który jest muzykiem sesyjnym, perkusistą zespołów Brathanki i Indigo.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.