Newsy

Lucky o teledysku „Mimochodem”: ludzie piszą, że jak na przedszkolankę fajnie się ruszam

2015-07-21  |  06:45

Lucky intensywnie pracuje nad swoją debiutancką płytą. Promujący krążek singiel „Mimochodem” i towarzyszący mu teledysk już zdobył uznanie fanów. Wokalistka twierdzi, że odzew jest przesympatyczny, choć zdarzają się także złośliwe komentarze odnośnie jej umiejętności tanecznych.

Tegoroczne wakacje Lucky, czyli Aldona Śleboda, zamierza spędzić pracowicie. Razem z producentem Markiem Tysperem i grupą muzyków intensywnie pracuje nad swoją debiutancką płytą. Wokalistka chce, by krążek ukazał się jeszcze w tym roku, najpewniej w grudniu. Nawet nie myśli więc o wakacyjnym wyjeździe.

Pracujemy, pracujemy, pracujemy, nie mogę sobie nawet tygodnia zaplanować, bo rzeczy się dzieją z dnia na dzień. Wstaję o piątej rano i pracuję cały czas – mówi Lucky agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Na początku lipca ukazał się teledysk do promującego płytę singla pt. "Mimochodem", w którym obok Lucky wystąpił także model Rafał Maślak. Zdjęcia kręcone były w Warszawie oraz Ciechanowie – na wieży ciśnień i w Zamku Książąt Mazowieckich. Za reżyserię klipu odpowiedzialna była Olga Czyżykiewicz, autorka m.in. teledysków do piosenek Margaret. Lucky twierdzi, że odzew po premierze teledysku jest przesympatyczny.

Wiadomo, czasem się zdarzają jakieś podteksty, bo to normalne, tym bardziej po teledysku, który się ukazał teraz. Piszą na przykład, że fajnie, jak na przedszkolankę się ruszam, bo pracowałam jako przedszkolanka kiedyś. Ja to pozytywnie odbieram. Każdy ruszać się może, także wydaje mi się, że jak na przedszkolankę to się spoko ruszam – mówi Lucky.

Wokalistka pracowała jako przedszkolanka w czasie trzyletniego pobytu w Norwegii. Jednocześnie śpiewała w założonym przez siebie zespole „Vampas”. Obecnie jest na etapie zbierania materiału na płytę. Krążek ma być utrzymany w klimacie energetycznego popu, choć znajdą się na nim również nostalgiczne ballady.

Mam fajnych ludzi w zespole, z którymi będę współpracować, są to też moi znajomi, więc dobrze się rozumiemy. Mam nadzieję, że będę mogła się wykazać także jako autorka tekstów na mojej płycie, bo też mam parę pomysłów i wydaje mi się, że to może ciekawie zabrzmieć – mówi Lucky.

Wokalistka nie ukrywa, że kiedyś preferowała wyłącznie lirycznie ballady, jednak z czasem jej gust muzyczny uległ zmianie. Lucky twierdzi, że Polakom potrzeba bardziej energetycznej i radosnej muzyki. Nadal jednak lubi posłuchać melancholijnych ballad, najlepiej wieczorem, przy zapalonych świecach i z lampką wina w dłoni.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.