Newsy

Marcelina Szlachcic: Dzięki Dawidowi Kwiatkowskiemu nauczyłam się współpracować na scenie

2020-02-14  |  06:11

Młoda wokalista podkreśla, że udział w pierwszej edycji „The Voice Kids” był dla niej przygodą, dzięki której dużo się nauczyła. W trakcie popularnego talent show była członkiem drużyny Dawida Kwiatkowskiego. Wspomina, że dzięki trenerowi udoskonaliła warsztat wokalny oraz nabyła nowe umiejętności. Dowiedziała się także, na czym polega współpraca, niezwykle pomocna podczas występów scenicznych.

Szlachcic przyznaje, że Dawid Kwiatkowski jest nie tylko zdolnym wokalistą i nauczycielem, lecz także sympatycznym i empatycznym człowiekiem. To sprawia, że nauka pod jego czujnym okiem była przyjemna oraz owocna.

Dawid jest bardzo miłą osobą. Naprawdę fajnie się z nim pracowało i serdecznie go pozdrawiam – mówi w rozmowie z Agencją Newseria Lifestyle Marcelina Szlachcic.

Udział w „The Voice Kids” pozwolił wokalistce rozwinąć skrzydła i rozpocząć karierę. Marcelina Szlachcic zadebiutowała na muzycznym rynku tuż po zakończeniu talent show utworem zatytułowanym „Wielkie plany”. Niedawno premierę miał jej najnowszy singiel „Q&A”. Szlachcic mimo młodego wieku nie może narzekać na brak pracy i obowiązków. Zajmuje się bowiem komponowaniem repertuaru, który znajdzie się na jej debiutanckiej płycie. Mimo że na co dzień występuje solo, tłumaczy, że Kwiatkowski pokazał jej, jak ważna jest umiejętność pracy w zespole.

Dawid nauczył nas współpracować na scenie. Pamiętam pierwsze próby z Kubą i Gabrysią przed bitwą, każdy myślał o sobie, ponieważ chciał wygrać. Później Dawid wziął nas na bok i powiedział,  że musimy pracować razem – być tercetem. Myślę, że właśnie to nauczyło mnie pracy grupowej – tłumaczy wokalistka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.