Newsy

Marcelina Szlachcic: W najnowszym singlu odpowiadam na pytania moich fanów zadawane mi w social mediach

2020-02-10  |  06:16

Młoda wokalistka zyskała popularność dzięki udziałowi w programie telewizyjnym „The Voice of Kids”. Po zakończeniu talent show jej kariera nabrała tempa. W nowym singlu Marcelina Szlachcic prezentuje fanom, jak wygląda jej codzienne życie. „Q&A” to piosenka, za której pośrednictwem odpowiada na najczęściej zadawane jej pytania. W teledysku gościnnie pojawią się m.in. Roksana Węgiel, Jacek Stachursky i producent utworu Deemz.

W nowym singlu wokalistka wyjawia, że pytania, jakie otrzymuje, nie dotyczą jedynie spraw zawodowych, lecz również życia prywatnego. Szlachcic komentuje dociekliwość innych w zabawny i zawadiacki sposób, pokazując tym samym dystans i poczucie humoru.

– Bardzo się cieszę, że zrobiłam singiel z Trikiem i Deemzem. Piosenka nazywa się „Q&A” i znajdują się w niej pytania, które zadają mi fani na Instagramie, Facebooku i różnych innych social mediach. W singlu na nie odpowiadam – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Marcelina Szlachcic.     

Chociaż w piosence wokalistka śpiewa, że ciągłe odpowiadanie na pytania „trochę ją już męczy”, tłumaczy, że lubi udzielać wywiadów. Informowanie o nowych projektach muzycznych uważa za jeden ze swoich zawodowych obowiązków. Cieszy się, że ludzie chcą jej słuchać i śledzić jej karierę na bieżąco.

– Nie odczuwam presji. Wiem, że jest to moja praca. Po prostu muszę odpowiadać na zadawane pytania, bo ludzie chcą wiedzieć, co się u mnie aktualnie dzieje – to jest fajne. Ponadto lubię mówić o sobie, nie przechwalać się, ale po prostu opowiadać – tłumaczy.

Mimo młodego wieku Marcelina Szlachcic wie, jaką muzykę chciałaby tworzyć. Zależy jej na pozytywnym odbiorze piosenki „Q&A”. Wierzy, że jej fani docenią pracę, którą włożyła w realizację tego muzycznego projektu.

– Mam nadzieję, że singiel będzie hitem, bo jest utrzymany w stylu muzycznym, który chciałabym tworzyć najbardziej. Mam nadzieję, że spodoba się wszystkim moim słuchaczom – wyjaśnia wokalistka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.