Newsy

Maria Sadowska: Ziółko ma szansę na karierę za granicą

2013-12-03  |  08:50

Zagraniczni twórcy show The Voice of Poland, uważają, że Mateusz Ziółko to jeden z najlepszych głosów wśród europejskich edycji – mówi Maria Sadowska. Trenerka zwycięzcy zdradza też, że dalej będzie z nim współpracować – śpiewać i pisać dla niego teksty.

– Mieliście Państwo okazję usłyszeć tylko jeden utwór Mateusza, natomiast ja słyszałam całą jego płytę i są to przepiękne kompozycje – mówi o swoim podopiecznym Maria Sadowska. – To jest taki pop na najwyższym poziomie. Myślę, że Mateusz ma szansę wyjść poza granice Polski, pokazać się dalej.

Światową karierę zwycięzcy The Voice of Poland przewidują także zagraniczni twórcy formatu.

– Oni uważają, że jest to jeden z najlepszych głosów w ogóle we wszystkich edycjach europejskich – zdradza Sadowska.

Mateusz Ziółko wygrał trzecią edycję The Voice of Poland, a do sukcesu zaprowadziła do właśnie Maria Sadowska, którą wybrał na trenerkę. Wokalistka w programie jako jurorka zasiadła po raz pierwszy. W rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Maria Sadowska przyznała, że nie spodziewała się takich emocji podczas show, a z Mateuszem od początku świetnie się jej współpracowało.

– Mateusz jest bardzo skromny, pełen pokory. Zawsze prowadziliśmy ciekawe muzyczne dyskusje. Za to jestem mu wdzięczna. Od niego też się wiele nauczyłam i za to mu dziękuję – wyznała Sadowska i zdradziła, że to nie koniec jej współpracy z wokalistą. – Mamy plany na duety, bo naprawdę bardzo fajnie nam się razem śpiewało. Chciałabym też napisać dla Mateusza kilka tekstów po polsku, bo on ma naprawdę świetne kompozycje.

Mateusz Ziółko podczas finału The Voice of Poland zaśpiewał w duecie z trenerką swój własny utwór. Za zwycięstwo otrzymał 50 tys. zł i kontrakt na płytowy z Universal Music Polska. Jak mówi w wywiadach, ma już cały materiał na płytę, a wygrane pieniądze przeznaczy na remont samochodu i spłatę długów.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.