Newsy

Marika: Już czas na założenie rodziny

2013-12-27  |  09:15
Marika ambitnie zaplanowała zbliżający się 2014 rok. Piosenkarka oraz prowadząca show „The Voice of Poland” zamierza nagrać nowy album. Autorka hitu „Moje serce” uważa także, że najwyższy czas założyć rodzinę.
 
Już czas na życie rodzinne wyznała agencji informacyjnej Newseria Lifestyle 33-letnia Marika.
 
Wokalistka od kilku lat związana jest ze swoim chłopakiem Pawłem.

Marika debiutowała w 2002 roku jako wokalistka soundsystemu Bass Medium Trinity, ale szerszej publiczności dała się poznać pięć lat później, gdy jej utwór  Moje serce podbił polskie listy przebojów. Artystka chciałaby powtórzyć sukces tego hitu właśnie w 2014 roku.

Piosenkarkę publiczność pokochała także w nowej roli prowadzącej muzyczny talent show The Voice of Poland”.
 
Oprócz tego całego bardzo dobrego zamieszania, które rozpętałam w moim życiu decydując się na pracę w telewizji, chciałabym przede wszystkim wygospodarować czas na płytę. Tym razem elektroniczną, po moich ostatnich akustycznych zapowiada Marika.



 
 

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.