Newsy

Marika nie chce kończyć kariery radiowca. Jej audycji nie ma już jednak na antenie

2014-03-05  |  07:00
Z końcem 2013 roku audycja Mariki „Towary Kolonialne zniknęła z anteny Radia Roxy z powodu przekształcenia go w Rock Radio. Jak przyznaje wokalistka, chciałaby nawiązać współpracę z nową rozgłośnią, jeżeli tylko ta wyrazi zainteresowanie jej audycją. 

Radio Roxy przestało istnieć. Następca – Rock Radio – to zupełnie inna instytucja. Myślę, że nie do końca pasowałam z tym, co proponowałam słuchaczom w mojej audycji – stwierdza Marika.

Wokalistka przyznaje, że tęskni za pracą radiowca i chętnie wróciłaby do którejś z rozgłośni ze swoim programem.

W ogóle nie chcę myśleć o tym, że to koniec „Towarów Kolonialnych”. Nie mam zamiaru ich ukatrupiać i nie zgadzam się z twierdzeniem o tym, że już nie żyją. Myślę, że audycja powróci w innej rozgłośni, ale na razie nie miałam czasu się tym zająć. Nikt się do mnie nie zgłosił z propozycjami. Trzeba pozwolić sprawom biec naturalnym rytmem – dodaje Marika.

Radio Roxy zakończyło działalność 30 stycznia tego roku. Z końcem 2013 roku z ramówki zniknęły wszystkie wieczorne audycje prowadzone przez muzyków m.in.: Katarzynę Nosowską, Marię Peszek, Pablopavo oraz Novikę. Była to kolejna tura zwolnień w rozgłośni. Pod koniec 2012 własne programy stracili Wojtek Sokół, Vienio oraz Sidney Polak.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.