Newsy

Natalia Zastępa: Spełniają się moje marzenia. Dostaję dużo propozycji koncertów

2019-04-01  |  06:16

Wokalistka zamierza dobrze wykorzystać swój potencjał, nagrać wymarzoną debiutancką płytę i ruszyć w trasę koncertową. Nie chce zawieść swoich fanów i zdaje sobie sprawę z tego, że sukces można osiągnąć tylko ciężką pracą. Finalistka 9. edycji „The Voice of Poland” nie kryje też satysfakcji z tego, że jej debiutancki singiel zdobył w sieci tak dużą popularność.

Natalia Zastępa ma nadzieję, że jest dopiero na początku swojej przygody z muzyką. Jak każdy debiutant marzy o dobrych kompozycjach, podbijaniu list przebojów i zyskaniu sympatii fanów. Zapewnia też, że zrobi wszystko, by zaprezentować się ze swojej jak najlepszej strony wokalnej.

– Promujemy pierwszy singiel „Za późno”, ale już pracujemy nad następnym. Na razie są to takie wstępne projekty, plany. Mam nadzieję, że w przyszłości ukaże się moja płyta. Teraz dostaję też dużo propozycji koncertów, więc pewnie tak na wiosnę – lato będzie można mnie gdzieś usłyszeć na żywo – mówi agencji Newseria Lifestyle Natalia Zastępa, wokalistka.

Debiutancki singiel „Za późno”, który ukazał się na początku grudnia, ma już blisko 4 miliony odsłon w serwisie YouTube. Wokalistka nie ukrywa, że nie spodziewała się tak pozytywnego odbioru.

To jest dla mnie naprawdę duże zaskoczenie, to znaczy, że się podoba i że to dociera do dużej liczby osób, więc mam tylko powody do radości. Wcześniej bardziej tego pilnowałam, a teraz to już tak sporadycznie wchodzę na YouTube i widzę, że jest fajny odbiór, więc bardzo się cieszę. Mam takie poczucie, że spełniają się marzenia i to wszystko idzie w dobrą stronę – mówi Natalia Zastępa.

Natalia Zastępa ukończyła szkołę muzyczną I stopnia w klasie wiolonczeli. Gra również na pianinie i wciąż doskonali swoje umiejętności wokalne w Krapkowickim Domu Kultury, w Jazz Centrum w Opolu i w Laboratorium Śpiewu i Mowy we Wrocławiu. Pierwszy raz w konkursie piosenki wzięła udział w wieku 10 lat. Zaprezentowała wówczas utwór „Co mi panie dasz” i wygrała. 

– Moją idolką od wielu lat jest Beata Kozidrak. Jakoś w moim sercu jest, ponieważ na samym początku często miałam okazję śpiewać utwory z repertuaru Bajmu i to chyba dlatego. I tak do tej pory jakoś gdzieś to we mnie jest. Ale dużo jest wokalistów, którzy mnie inspirują: Michał Szpak, Kasia Nosowska, Dawid Podsiadło, Daria Zawiałow – mówi Natalia Zastępa.

Wokalistka zapewnia, że o wszystkich swoich poczynaniach muzycznych będzie informować fanów za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Lubię mieć bliski kontakt z ludźmi, którzy chcą mnie słuchać, i do tego też wykorzystuję np. moje social media, żeby po prostu i informować ich, co się dzieje na bieżąco. Dostaję często wiadomości na Instagramie, staram się odpisywać, bo to są naprawdę miłe rzeczy. Czasami są też pytania dotyczące programów, tego, co się teraz u mnie dzieje. Mam też grupę na Facebooku moich takich najbliższych fanów, gdzie też sobie rozmawiamy. Oni trzymają za mnie kciuki i mają nadzieję, że będą mogli mnie częściej słuchać – mówi Natalia Zastępa.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.