Newsy

Natalia Zastępa: Nie żałuję niczego. Jestem ogromną szczęściarą, a moje marzenia się spełniają

2019-07-18  |  06:12

Debiutancki singiel Natalii Zastępy „Za późno” ma w serwisie YouTube ponad 5 milionów odtworzeń. „Nie żałuję”, kolejny utwór, to odmienna brzmieniowo kompozycja, ale już podbija serca fanów. Wokalistka tłumaczy, że swingujący kawałek niesie optymistyczne przesłanie, żeby czerpać z życia, ile się da, a wszystko, co nas spotyka – gorsze i lepsze chwile –mają wpływ na to, kim jesteśmy teraz.

Nowy singiel Natalii Zastępy muzycznie nawiązuje do szlachetnego retro popu i udowadnia, że wokalistka doskonale sprawdza się także w pogodnym repertuarze. 

– Mój najnowszy singiel nosi tytuł „Nie żałuję”. Jest to piosenka o tym, aby chwytać życie takim, jakie jest, i przyjmować niektóre sytuacje, z którymi możemy czasami się nie zgadzać, ale trzeba je przyjmować i kochać to życie. I to, co nas spotyka, kształtuje to, kim jesteśmy teraz. Pamiętajmy o tym, ma to duże znaczenie – mówi agencji Newseria Lifestyle Natalia Zastępa.

Natalia Zastępa podkreśla, że nie chodzi jej tylko o to, aby swoim utworem skłonić odbiorców do przemyśleń i refleksji, ale przede wszystkim zachęcić ich do celebrowania życia i czerpania radości z najmniejszych rzeczy.

– Nie żałuję niczego. Szczerze mówiąc, jestem ogromną szczęściarą, tak odbieram swoje życie i nie mam naprawdę na co narzekać, moje marzenia się spełniają, moje cele, idę cały czas do przodu, jestem raczej pozytywnie nastawiona, więc jakby wszystko układa się po mojej myśli – mówi Natalia Zastępa.

Piosenkarka teraz zamierza się skupić na promocji singla „Nie żałuję”. W planach są też kolejne utwory i trasa koncertowa.

– Na pewno będą koncerty i praca nad następnymi numerami. To jest mój priorytet w tym momencie i będzie przez najbliższe kilka miesięcy. Kolejny singiel, mam nadzieję, że ukaże się w okolicach końca wakacji, może we wrześniu. Ale wolę też nie zapowiadać tak na sto procent, bo to różnie może być. Bardzo bym prosiła o cierpliwość – mówi wokalistka.

Natalia Zastępa jest finalistką pierwszej edycji programu „The Voice Kids” oraz finalistką dziewiątej edycji „The Voice of Poland”

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.