Newsy

Patricia Kazadi już ćwiczy przed występem w Opolu

2015-05-22  |  07:10

Patricia Kazadi, która wystąpi w konkursie Super Premiery podczas tegorocznego Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, już rozpoczęła próby. Wokalistka zaprezentuje utwór „Na zawsze”, który znajdzie się na jej drugim krążku. Zapowiada, że występ będzie spektakularny.

– Lubię efektowne występy. Na pewno można się spodziewać wizualizacji, pojawią się tancerze i muzycy. To jest energetyczny utwór, więc na pewno będzie się działo. Próby trwają. Nie mogę doczekać się występu – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Patricia Kazadi.

O nagrodę w Opolu powalczy m.in. z Marylą Rodowicz, Natalią Kukulską, Mają Hyży, Michałem Szpakiem czy Tomkiem Lipińskim. Gwiazda już raz wystąpiła w Opolu w 2011 r. z piosenką „Hałas”.

Piosenka „Na zawsze”, którą wykona w Opolu, zapowiada drugi krążek gwiazdy. Data premiery nie jest jeszcze znana.

– Druga płyta już za chwilę. Jest przeze mnie bardzo wyczekiwana. Nie mogę doczekać się premiery – mówi Patricia Kazadi.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.