Newsy

Przemek Smolarski z „The Voice of Poland” pracuje nad płytą

2014-10-02  |  06:45

Przemek Smolarski, wokalista, uczestnik „Bitwy na Głosy” oraz „The Voice of Poland”, pracuje nad debiutanckim albumem studyjnym, który ukaże się wiosną 2015 roku. Krążek promuje singiel „Chodź”, do którego nakręcono także teledysk.

Pochodzący z Dąbrowy Górniczej muzyk w ostatnim czasie związał się z wytwórnią RegioRecords, która pomogła stworzyć piosenkarzowi klip do utworu.

Utwór „Chodź” to nowy singiel promujący płytę, która ukaże się wiosną. Jest to kawałek pełen energii, który na pewno trafi do szerokiego grona słuchaczy. Oprócz tego mamy nagrane z zespołem dwa kolejny numery. Ponadto mam kilka fajnych pomysłów na inne kawałki. Trzeba je tylko poprawić i zaaranżować. Cała płyta będzie stworzona w klimacie popowo-rockowym, znajdzie się też na niej kilka ballad – tłumaczy Smolarski.

Oprócz nagrywania kolejnych utworów artysta przygotowuje się do trasy koncertowej, która ma wystartować późną jesienią.

W listopadzie ruszamy z trasą koncertową. Na razie kończymy materiał, aranżujemy piosenki i ogrywamy się z zespołem – mówi agencji Newseria Lifestyle Smolarski.

Wokalista popularność zdobył dzięki udziałowi w dwóch programach telewizji polskiej – pierwszej edycji „The Voice of Poland” oraz trzeciej edycji „Bitwy na Głosy”.

– „Bitwa nad Głosy” była fajnym przeżyciem. Dzięki tej przygodzie poznałem sporo ludzi i zdobyłem doświadczenie. Jest to już jednak zamknięty rozdział. Mam nadzieję, że ludzie mnie pamiętają – wyjaśnia piosenkarz.

W „Bitwie na Głosy” Smolarski został wybrany do sosnowieckiej drużyny Ewy Farnej. Zespół dotarł do finału, gdzie przegrał z grupą Andrzeja Piasecznego. Po owocnej współpracy muzyk chciałby, aby wokalistka wystąpiła na jego płycie.

Oczywiście myślałem o duecie z Ewą, ale od pomysłu do realizacji jest długa droga. Myślę nad kilkoma duetami i mam nadzieję, że wypalą – dodaje Smolarski.

Wokalista przyznaje, że muzyka towarzyszy mu od ponad 20 lat, wtedy właśnie, kiedy on miał 12 lat, ojciec kupił jego starszemu bratu gitarę.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.