Newsy

Sławomir i Kajra: Nowy rok przyniesie nową płytę Sławomira. Zaskoczymy też kilkoma singlami i teledyskami

2024-01-03  |  06:16

Artyści przekonują, że lubią pracować w Sylwestra, bo w ten sposób symbolicznie podsumowują mijający rok i z przytupem zaczynają kolejny. Zdradzają też, że na kolejne miesiące mają wiele muzycznych planów. Szykują się m.in. do premiery singla „Kolorowy film”.  Liczą również na dalszą współpracę z Telewizją Polską i kontynuację muzycznego teleturnieju, którego są gospodarzami.

– To jest taki radosny czas, gdzie dowiedzieliśmy się, że nasz program „Tak to leciało!” ma bardzo dużą oglądalność, łącznie z powtórkami, które są na tym samym poziomie, więc to jest dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, bo będzie też sezon wiosenny. Właściwie cały rok jest zawsze taki jak Sylwester, więc tak naprawdę bardzo pracowity – mówi agencji Newseria Lifestyle Kajra.

– Nowy rok to już są konkretne plany muzyczne. Myślę, że nowy rok przyniesie nową płytę Sławomira. Zaskoczymy też kilkoma singlami – zdradza Sławomir.

Jedną z nowości będzie utwór „Kolorowy film”, który ma być podsumowaniem ich dotychczasowej kariery scenicznej. Wokaliści nie ukrywają, że mają w zanadrzu wiele muzycznych niespodzianek. Część z nich jest już prawie gotowa, pozostałe czekają na realizację.

– Bardzo dużo rzeczy już nowych powstało muzycznie, tylko trzeba im teraz nadać filmowy kształt i dopieścić. Miksujemy piosenki, tak że będzie pracowicie, na pewno. Ale my kochamy swoją pracę, więc cieszymy się z tego – mówi Sławomir.

Artyści zdradzają też, że tuż po Nowym Roku planują krótki urlop, by zebrać siły na realizację kolejnych projektów.

– Myślę, że w styczniu będzie chwilka na odpoczynek, ale to też jest tak, że bardzo często, jak na przykład w przypadku „Cudowronka”, nagle się okazuje, że paradoksalnie w momencie odpoczynku powstaje teledysk, bo na miejscu było tak pięknie – mówi piosenkarz.

– Czyli to trochę są też wakacje z pracą – dodaje Kajra.

Na razie jednak Kajra i Sławomir nie wybrali jeszcze konkretnej miejscówki. Jak podkreślają, trudno im się zdecydować, bo lubią zarówno zimowe klimaty, jak i urokliwe, egzotyczne zakątki.

– Zobaczymy, lubimy jeździć na nartach – mówi Sławomir.

– Lubimy też odpoczywać tam, gdzie jest ciepło, więc może będzie trochę palcem po mapie – dodaje Kajra.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.