Newsy

Szymon Majewski: Dawid Podsiadło to kapitalny, zdolny gość. Zazdroszczę mu, że jest taki dowcipny

2016-10-04  |  06:45

Dziennikarz podziwia poczucie humoru Dawida Podsiadło. Jego zdaniem muzyk wykazuje się klasą i pokazuje doświadczonym satyrykom, jak żartować na poziomie. Dziennikarz słucha też muzyki autorstwa wokalisty Curly Heads.

Dawid Podsiadło to jeden z najbardziej utalentowanych polskich muzyków młodego pokolenia. W ciągu trzech lat kariery scenicznej sprzedał ponad 200 tys. płyt, zdobył takie nagrody jak Fryderyki, Wiktory i Bursztynowy Słowik. Jego debiutancki album „Comfort and Happiness” zdobył status diamentowanej płyty, a drugi krążek – podwójnej platyny. Szymon Majewski docenia jednak nie tylko talent muzyczny wokalisty. Uważa go za najdowcipniejszego człowieka polskiego show biznesu.

– Strasznie mnie śmieszy Dawid Podsiadło w pozytywnym znaczeniu. Bo to jest kapitalny gość, zdolny i w ogóle zazdroszczę mu tego, że jest taki dowcipny, taki zdolny, że ma tyle lat, co ma, i żałuję, że nie mam tyle, co on – mówi dziennikarz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Szymon Majewski twierdzi, że wokalista Curly Heads zawsze potrafi go rozśmieszyć. Swoje doskonałe poczucie humoru pokazał m.in. podczas Roastu Kuby Wojewódzkiego, wyemitowanego zimą tego roku przez stację TVN. Zdaniem dziennikarza Podsiadło jako jedyny wykazał się dowcipem wysokiej klasy, bez używania wulgaryzmów.

– To było niesamowite. I to pokazał wszystkim tzw. wyjadaczom, i to jest najpiękniejsze. Jest dowcipny, słucham jego muzyki, uwielbiam, że tacy ludzie są, strasznie mnie to cieszy mówi

Formuła Roastu Kuby Wojewódzkiego polegała na publicznym obrażaniu zgromadzonych w studio gości, z gospodarzem programu na czele. Poziom żartów, które padły podczas godzinnego programu, została skrytykowana przez znaczną część internautów i mediów. Doceniono jedynie poczucie humoru muzyka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.