Newsy

Najnowszy singiel Dody „Riotka” podbija serca Holendrów. W urodziny wokalistki premiera anglojęzycznej wersji utworu

2015-02-11  |  06:45

Doda zdradza, że do tego, by nagrać anglojęzyczną wersję utworu, zachęciła ją popularność singla „Riotka” w zagranicznych stacjach radiowych. Piosenka zatytułowana „Not Over You” będzie miała swoją premierę w najbliższy weekend. Przygotowywano również teledysk.

„Riotka” to zwrot ku muzyce tanecznej, opartej na synth-popowym rytmie. Tekst napisała Kasia Popowska, a ścieżkę dźwiękową skomponowała pochodząca z Liverpoolu Chelcee Grimes, która ma na koncie współpracę m.in. z Kylie Minogue i The Saturdays. Singiel miał swoją premierę w 31 grudnia. Można go usłyszeć nie tylko w polskich, lecz także w zagranicznych stacjach radiowych, m.in. w Holandii.

Feedback jest bardzo pozytywny, fani są zachwyceni, tak że się cieszę. Postanowiłam nie być głucha na te sygnały, dlatego powstanie angielska wersja ,,Riotki’’, na moje urodziny, które są 15 lutego. Nie tylko ja dostanę prezent, lecz także moi fani – mówi Doda w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Wokalistka tłumaczy, że określenie „riotka” wymyśliła sama jako synonim słowa „buntowniczka”. Niewykluczone, że na fali popularności utworu wejdzie ono na stałe do slangu młodzieżowego, podobnie jak „dżaga” .

Jestem osobą raczej wyluzowaną, w związku z tym nie nakręcam się i nie spędza mi snu z powiek to, czy na pewno wszyscy będą mówić o zbuntowanych dziewczynach. Zobaczymy, co będzie  – dodaje piosenkarka.

Teledysk do singla „Riotka” na  YouTube ma już ponad dwa miliony odsłon.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.