Newsy

Natalia Zastępa: Gdybym dostała propozycję występu na dziecięcej Eurowizji, rozważyłabym ją. Viki Gabor świetnie dała sobie radę

2020-01-07  |  06:21

Finalistka pierwszej edycji programu „The Voice Kids” wyznaje, że występ Viki Gabor podczas  dziecięcej Eurowizji 2019 bardzo jej się podobał. Wokalistka trzymała kciuki za koleżankę, ponieważ uważa, że ma niesamowity głos i wielki talent. Natalia Zastępa przyznaje również, że gdyby w przyszłości dostała propozycję reprezentowania Polski w tym samym konkursie śpiewu, z pewnością rozważyłaby ją.

Natalia Zastępa uważa, że Viki Gabor bardzo dobrze poradziła sobie podczas występu na dziecięcej Eurowizji. Dodaje, że chociaż to wydarzenie musiało być dla niej stresujące, na scenie wyglądała na pewną siebie i zdecydowaną. Taka postawa, w połączeniu z wielkim talentem, pomogła w zwycięstwie.

– Stresowałam się, gdy oglądałam występ Wiktorii podczas Eurowizji. Bardzo mi się podobał. Jestem jej wielką fanką, poznałyśmy się już wcześniej. Ma niesamowity głos, którym jestem zauroczona. Myślę, że świetnie jej poszło. Na pewno bardzo się stresowała, ale w ogóle nie było tego widać. Wypadła cudownie – mówi agencji Newseria Lifestyle Natalia Zastępa.

Wokalistka nie dostała jeszcze propozycji, by reprezentować Polskę podczas konkursu Eurowizji. Wyznaje jednak, że gdyby pojawiła się taka możliwość, dokładnie przeanalizowałaby ją. Decyzja zależałaby od wielu czynników, między innymi repertuaru, z jakim miałaby występować.

– Sama nie wiem. Gdybym dostała taką propozycję, pewnie bym ją rozważyła. Wszystko zależałoby od piosenki i od wielu innych czynników, które w tej chwili trudno mi rozpatrywać. Jednak dlaczego nie, może kiedyś – tłumaczy Natalia Zastępa.

Obecnie wokalistka pracuje nad nowym materiałem muzycznym.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.