Newsy

Natalia Zastępa: Nie czuję się przegrana w „The Voice of Poland”. Cały czas się rozwijam i moja muzyczna ścieżka idzie do przodu

2019-03-28  |  06:11

Charyzmatyczna wokalistka z dużym sentymentem wspomina udział w muzycznych programach TVP2. Dzięki nim mogła sprawdzić swoje umiejętności wokalne, podszkolić warsztat i współpracować ze swoim muzycznym guru – Michałem Szpakiem. Charakterystyczny, niski wokal Natalii Zastępy zrobił ogromne wrażenie na jurorach „The Voice of Poland”. I choć nie udało jej się wygrać show, to zyskała dużą popularność. Jej debiutancki singiel „Za późno” ma ponad 3,8 miliony odsłon.

Natalia Zastępa jest finalistką pierwszej edycji programu „The Voice Kids” oraz finalistką dziewiątej edycji „The Voice of Poland”. Podczas przesłuchań w ciemno zaśpiewała przebój Adele „Skyfall” i zachwyciła jurorów.

– „The Voice of Poland” i „The Voice Kids” wspominam jako niesamowitą przygodę, doświadczenie, dobrą lekcję, ale przede wszystkim taki fajny czas, w którym miałam okazję poznać dużo niesamowitych osób i bardzo się z tego cieszę – mówi agencji Newseria Natalia Zastępa, wokalistka.

Natalia Zastępa podkreśla, że dzięki udziałowi w muzycznych programach mogła od kulis zobaczyć, jak przygotowuje się takie produkcje, oswoić się z kamerami, zdobyć doświadczenie sceniczne i zaśpiewać dla dużej widowni.

– Doświadczenia, jakie wyniosłam, to przede wszystkim praca z kamerą, również panowanie nad stresem, bo jednak ogląda nas kilka milionów osób i musiałam się nauczyć panować nad tym. Była trema i wielkie nerwy, emocje, chwile radości, chwile smutku, ale też dużo energii. Różnie radziłam sobie z tymi emocjami, czasami było to naprawdę trudne, żeby jednak okiełznać, uspokoić się, wyjść na scenę i dać z siebie wszystko – mówi Natalia Zastępa.

Debiutancki singiel Natalii Zastępy „Za późno” ma już ponad 3,8 mln wyświetleń w serwisie YouTube. Utwór jest zarazem energetyczny i refleksyjny. Z jednej strony przywodzi na myśl dokonania najlepszych polskich wokalistek lat 90., z drugiej – brzmi wyjątkowo współcześnie.

– Wydałam singiel z teledyskiem i wydaje mi się, że wszystko idzie w dobrym kierunku. Otworzyło to bardzo dużo drzwi, znajomości i cały czas z tego korzystam i mam nadzieję, że to bardziej mnie poprowadzi do przodu, ku mojemu marzeniu. Nie czuję się przegrana, czuję się właśnie wygrana, ponieważ cały czas się rozwijam, moja muzyczna ścieżka idzie cały czas do przodu i z tego powodu się bardzo cieszę – mówi Natalia Zastępa.

Zastępa bardzo chwali sobie też współpracę z Michałem Szpakiem. Jest jego fanką, dlatego z wielką przyjemnością dołączyła do jego drużyny.

 Niesamowita postać, bardzo profesjonalny, dawał dużo dobrych rad dotyczących śpiewania. I wiem, że nawet jakbym teraz zadzwoniła do niego zapytać o coś czy poprosić, to na pewno by podszedł do tego pozytywnie i pomógł. Dawał też takie rady branżowe, na co mam uważać, czego unikać, czym się kierować, więc takie naprawdę przydatne rzeczy – mówi Natalia Zastępa.

Wokalistka nie kryje satysfakcji z tego, że ze swoim idolem mogła również stanąć na scenie.

– Śpiewaliśmy w programie razem jedną piosenkę – „GoldenEye” i to było też spełnienie jednego z moich marzeń. Niesamowite doświadczenie. Mało czasu było na przygotowanie, ale wydaje mi się, że wyszło nam super – mówi Natalia Zastępa.

Natalia Zastępa ukończyła szkołę muzyczną I stopnia w klasie wiolonczeli. Gra również na pianinie. Swoją przyszłość wiąże z muzyką.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.