Newsy

Mobilna aplikacja pomaga w przygotowaniu potraw na święta

2014-04-17  |  06:20

Dzięki mobilnym aplikacjom na tablety i smartfony przygotowania do Wielkanocy mogą okazać się łatwiejsze niż dotychczas. Można ich używać bezdotykowo, co ułatwia korzystanie z nich podczas gotowania. Wszystkie urządzenia wyposażone w system Windows posiadają aplikację Kuchnia Bing. Ma ona do dyspozycji kilka tysięcy przepisów, w tym kilkaset wersji wideo.

Aplikacja przede wszystkim ma nas inspirować do tego, co ciekawego możemy przygotować do jedzenia. Wśród propozycji znajdziemy wiele kategorii, możemy je sortować m.in. według czasu przygotowania oraz trudności przepisu tłumaczy Sebastian Pawłowski, dyrektor grupy Windows firmy Microsoft, która stworzyła mobilną aplikację Kuchnia Bing.

Każdy użytkownik może tworzyć swoją mobilną książkę kucharską, w której znajdą się przepisy ściągnięte zarówno z aplikacji, jak i te wprowadzone przez niego. Zgromadzenie wszystkich przepisów w jednym miejscu to oszczędność czasu oraz dobry sposób na uporządkowanie notatek.

Nie zawsze pamiętamy, gdzie zapisaliśmy jakiś przepis albo, w którym pudle go schowaliśmy. Dlatego najlepiej rzadko używane, rodzinne przepisy umieścić w aplikacji  radzi dyrektor grupy Windows.

Dużym udogodnieniem jest tryb bezdotykowy aplikacji. To oznacza, że przepisy można przeglądać bez konieczności dotykania tabletu lub telefonu.

Aplikacja rozumie, że w kuchni często mamy brudne ręce, więc przepisy można czytać, przesuwając rękę w okolicy światła kamery. Jeżeli dzisiaj sprawdzimy, co pojawia się w aplikacji, to znajdziemy głównie przepisy związane ze świętami, czyli mazurki, pasztety, króliki. Aplikacja żyje zgodnie z sezonem  mówi Sebastian Pawłowski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.