Mówi: | Sebastian Pawłowski |
Funkcja: | dyrektor grupy Windows |
Firma: | Microsoft |
Mobilna aplikacja pomaga w przygotowaniu potraw na święta
Dzięki mobilnym aplikacjom na tablety i smartfony przygotowania do Wielkanocy mogą okazać się łatwiejsze niż dotychczas. Można ich używać bezdotykowo, co ułatwia korzystanie z nich podczas gotowania. Wszystkie urządzenia wyposażone w system Windows posiadają aplikację Kuchnia Bing. Ma ona do dyspozycji kilka tysięcy przepisów, w tym kilkaset wersji wideo.
– Aplikacja przede wszystkim ma nas inspirować do tego, co ciekawego możemy przygotować do jedzenia. Wśród propozycji znajdziemy wiele kategorii, możemy je sortować m.in. według czasu przygotowania oraz trudności przepisu – tłumaczy Sebastian Pawłowski, dyrektor grupy Windows firmy Microsoft, która stworzyła mobilną aplikację Kuchnia Bing.
Każdy użytkownik może tworzyć swoją mobilną książkę kucharską, w której znajdą się przepisy ściągnięte zarówno z aplikacji, jak i te wprowadzone przez niego. Zgromadzenie wszystkich przepisów w jednym miejscu to oszczędność czasu oraz dobry sposób na uporządkowanie notatek.
– Nie zawsze pamiętamy, gdzie zapisaliśmy jakiś przepis albo, w którym pudle go schowaliśmy. Dlatego najlepiej rzadko używane, rodzinne przepisy umieścić w aplikacji – radzi dyrektor grupy Windows.
Dużym udogodnieniem jest tryb bezdotykowy aplikacji. To oznacza, że przepisy można przeglądać bez konieczności dotykania tabletu lub telefonu.
– Aplikacja rozumie, że w kuchni często mamy brudne ręce, więc przepisy można czytać, przesuwając rękę w okolicy światła kamery. Jeżeli dzisiaj sprawdzimy, co pojawia się w aplikacji, to znajdziemy głównie przepisy związane ze świętami, czyli mazurki, pasztety, króliki. Aplikacja żyje zgodnie z sezonem – mówi Sebastian Pawłowski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Czytaj także
- 2024-11-18: Polscy producenci żywności obawiają się utraty unijnych rynków zbytu. Wszystko przez umowę z krajami Ameryki Południowej
- 2024-11-12: Polskę czeka boom w magazynach energii. Rząd pracuje nad nowymi przepisami
- 2024-11-08: Samorządy inwestują w mieszkania dla studentów i absolwentów. Chcą w ten sposób zatrzymać odpływ młodych ludzi
- 2024-11-08: Spadek sprzedaży detalicznej może się okazać tymczasowy. Konsumenci dalej są skłonni do dużych zakupów
- 2024-11-21: Akcesja Ukrainy będzie dużym wyzwaniem dla unijnego rolnictwa. Obie strony czeka kilka lat przygotowań
- 2024-11-04: Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
- 2024-10-10: Niewystarczające finansowanie polskiej nauki. Badacze rezygnują albo wyjeżdżają za granicę
- 2024-10-10: Już sześciolatki korzystają z bankowości elektronicznej. Często nie są świadome cyberzagrożeń
- 2024-10-11: Szpitale pracują nad poprawą jakości opieki nad pacjentami. Do wzmocnienia są kwestie bezpieczeństwa i redukcja zdarzeń niepożądanych
- 2024-10-14: Wyniki sprzedaży elektryków w Polsce jedne z najniższych w Europie. Eksperci widzą jednak duży potencjał
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.