Mówi: | Ola Ciupa |
Funkcja: | DJ, modelka |
Ola Ciupa: Nie umiem nic wyszperać na wyprzedażach. Muszę mieć przed oczami najnowszą kolekcję i z tego coś wybrać
Modelka przyznaje, że choć wcześniej była sceptycznie nastawiona do zakupów online, to teraz w zupełności przekonała się do takiej formy kupowania – szczególnie ubrań, dodatków i kosmetyków. Modelka docenia tę możliwość, że jeśli nie trafi się z kolorem, rozmiarem czy fasonem, to dany towar można zareklamować i zwrócić. Zakupy przez internet są dla niej formą relaksu. Zwykle nie czeka na wyprzedaże, woli wybierać propozycje z najnowszych kolekcji.
– Coraz częściej kupuję przez internet. Jeszcze do niedawna mówiłam, że wolę iść do sklepu, przymierzyć, bo nie wiem, czy będzie na mnie pasowało jak zamówię przez Internet. Natomiast okazuje się, że jest to bardzo proste, bo jeżeli coś jest złe, źle dobrany rozmiar, to po prostu wystarczy odesłać i jest to dużo wygodniejsze, więc ja coraz częściej kupuję przez Internet – mówi agencji Newseria Ola Ciupa, DJ, modelka.
Ciupa podkreśla, że zakupy w sieci dają ten komfort, że nie trzeba ich planować, rezerwować czasu czy spędzać wielu godzin w kolejce do przymierzalni. Wybrany towar można kupić o każdej porze dnia i nocy, nie ruszając się z domu.
– Nawet jest to dla mnie taki moment relaksu jak już wracam do domu, wszystko co miałam zrobić jest zrobione i odpalam sobie komputer i wchodzę popatrzeć na jakieś strony z ciuchami, z butami, więc zdecydowanie przerzuciłam się ostatnio na zakupy w internecie – mówi Ola Ciupa.
Modelka przyznaje, że gdy coś jej się szczególnie spodoba to nie czeka na obniżkę ceny. Posezonowe wyprzedaże nie są więc dla niej żadną okazją.
– Ja niestety nie jestem typem osoby, która umie coś wyszperać na wyprzedażach, do tego trzeba mieć jakiś talent. Raczej muszę mieć przed oczami najnowszą kolekcję i z tego jestem w stanie coś wybrać, ale jak jest wyprzedaż, jest strasznie dużo rzeczy, to nie jestem w stanie wybrać czegoś fajnego – mówi Ola Ciupa.
Ola Ciupa lubi modowe nowości, dużą satysfakcję sprawia jej również szafa pełna ubrań. Jednak gdyby miała kategoryzować, to nie nazwałaby siebie zakupoholiczką.
– To zależy, bo z jednej strony nie, bo uważam, że jestem rozsądna, kiedy coś kupuję, a z drugiej strony jednak robię to w sumie często. Mam kilka sukienek, które są bardzo obcisłe i wiem, że na ten moment ich nie założę, bo nie mam aż tak idealnej figury, ale cały czas mam nadzieję, że kiedyś to się wydarzy, jako motywacja trzymam je w szafie – mówi Ola Ciupa.
Czytaj także
- 2025-02-14: Dzieci mają zbyt łatwy dostęp do pornografii i patostreamingu. Rzecznik Praw Dziecka apeluje o zaostrzenie prawa
- 2025-02-11: Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
- 2025-02-06: Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia
- 2024-12-06: Luksusowe wydania książek w centrum zainteresowania kolekcjonerów. W Warszawie można zobaczyć ponad 20 białych kruków z Polski i zagranicy
- 2024-12-05: Przedświąteczna gorączka zakupów może sprzyjać nieprzemyślanym decyzjom. UOKiK ostrzega przed nadmiernym zadłużaniem
- 2024-12-06: Polska nie powołała jeszcze koordynatora ds. usług cyfrowych. Projekt przepisów na etapie prac w rządzie
- 2024-12-11: Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką
- 2024-11-22: Artur Barciś: Od sztucznej inteligencji dowiedziałem się, że zmarłem na scenie. Dla niej jestem kompletnie nikim
- 2024-12-18: Piotr Szwedes: Teraz znowu zrobił się trend na brzydotę. Pokazujemy coś brudnego, siebie bez makijażu, że jesteśmy tacy prawdziwi
- 2024-11-05: Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.