Newsy

Patricia Kazadi myśli o stworzeniu własnej marki kosmetycznej

2016-10-18  |  07:05
Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream Type LIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1

    Prezenterka chce wprowadzić na rynek kompletną linię do makijażu, w skład której wchodziłyby pomadki do ust, lakiery do paznokci, maskary i cienie do powiek. W tym roku stworzyła limitowaną edycję siedmiu hybrydowych lakierów do paznokci. Gwiazda twierdzi, że było to jej marzeniem od dawna.

    Patricia Kazadi to jedna z najbardziej wszechstronnych polskich gwiazd. Jest wokalistką, aktorką, kompozytorką i prezenterką telewizyjną. Realizuje się jednak także w dziedzinach innych niż sztuka – jej marzeniem jest m.in. stworzenie własnej linii kosmetycznej. Ma już pierwszy sukces na koncie, w 2016 roku stworzyła bowiem autorską kolekcję lakierów do paznokci NeoNail by Patricia Kazadi.

    Cieszę się, że tak dobrze to zostało przyjęte i sprawia mi ogromną frajdę oglądanie stylizacje innych osób korzystających z moich lakierów, więc polecam serdecznie, sprawdźcie różne kolory – mówi gwiazda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Gospodyni „You Can Dance” uwielbia eksperymentować z wyglądem, zwłaszcza w zakresie fryzur, makijażu i stylizacji paznokci. Lubi ciekawe kolory i wzory na paznokciach. Fanki często pytały ją, jakich lakierów używa, uzyskuje bowiem oryginalny efekt kolorystyczny. Wokalistka przyznawała wówczas, że miesza różne odcienie, nigdy bowiem nie podobają jej się całkowicie barwy proponowane przez profesjonalne stylistki. Nie jest to jednak dobre rozwiązanie mieszanie lakierów hybrydowych skraca bowiem trwałość manikiuru.

    – W końcu jedna manicurzystka odważyła się dać mi naganę. Powiedziała mi już trochę zirytowana, czemu sobie nie zmieszam swoich kolorów i będzie święty spokój. Wyszłam od niej, mówię: „No właśnie, czemu sobie nie zmieszam sama swoich kolorów” – mówi Patricia Kazadi.

    Przez kilka następnych miesięcy prezenterka szukała marki, z którą chciałaby podjąć taką współpracę. Oczekiwała całkowitej swobody i wolności w kreowaniu wymarzonych kolorów. NeoNail by Patricia Kazadi to limitowana edycja siedmiu lakierów hybrydowych, które można kupić jeszcze do końca roku. Wokalistka nie zdradza jeszcze, czy będzie kolejna linia jej autorskich lakierów, zapewnia jednak, że nie żegna się ze swoim marzeniem.

    – Nie ukrywam, że zajmuję się tym bardzo długo i marzyło mi się zrobić coś swojego. I cieszę się, że lakiery są początkiem nowej ery dla mnie – mówi Patricia Kazadi.

    Już w przyszłym roku gwiazda planuje kolejny projekt związany z kosmetyką. Jej celem jest wprowadzenie całej autorskiej linii do makijażu.

    Oprócz lakierów będą kosmetyki kolorowe, czyli szminki, maskary i cienie. Nie chcę mówić za dużo, ale być może stanie się to za niedługo – zapowiada Patricia Kazadi.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Muzyka

    Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

    Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

    Muzyka

    Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

    Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

    Farmacja

    Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

    Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

    Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć