Newsy

Patrycja Pająk pracuje na zmianą wizerunku

2014-01-17  |  07:05
Patrycja Pająk postanowiła zmienić wizerunek – zatrudniła nową menadżerkę i zaczęła tworzyć specjalny team, który pomoże jej przejść metamorfozę i nauczy poruszać się na nowo w świecie show-biznesu. Modelka uczy się m.in. jak rozmawiać z dziennikarzami oraz odchudza się pod okiem dietetyka.

Kiedy wchodziłam do tego świata, nie zdawałam sobie sprawy z tego, co mnie czeka, jak źli potrafią być ludzie – mówi Patrycja Pająk. – Byłam bardzo naiwna. Myślałam, że jeśli ktoś mi powiedział, zrobisz tak i będzie dobrze to rzeczywiście będzie dobrze. Niestety wyszło inaczej. Teraz za te błędy muszę płacić.

O Patrycji Pająk zrobiło się głośno, gdy jej były chłopak sądownie domagał się od niej zwrotu kosztów za operację powiększenia piersi. O całej historii napisała jedna z lokalnych gazet. Modelka weszła na salony i od razu stała się bohaterką wielu kontrowersyjnych wypowiedzi. Natalii Siwiec poradziła iść na emeryturę, bo jest starsza od niej, ostro komentowała też krytykę fanów na Facebooku. Teraz Pająk chce nauczyć się,  jak rozmawiać z mediami.  

Do mojego teamu dołączył dziennikarz Robert Patoleta, od którego bardzo dużo się uczę, który daje mi wiele ciekawych wskazówek, jak poruszać się w tym świecie. On uczy mnie dykcji, jak rozmawiać podczas wywiadów mówi gwiazda.

Modelka postanowiła także wyszczupleć z pomocą dietetyka.

Gwiazda nie zdradza innych szczegółów przemiany. Do metamorfozy namówiła ją nowa menadżerka Ewa Gabryszewska, z którą Patrycja Pająk współpracuje od października. W listopadzie pierwsze oznaki zmiany wizerunku już były widoczne. Modelka wystąpiła w pokazie mody podczas akcji charytatywnej „Kobiety dzieciom” pod Poznaniem. Pieniądze z uroczystości przeznaczone były dla dzieci chorych na choroby metaboliczne.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.