Newsy

Patrycja Pająk pracuje na zmianą wizerunku

2014-01-17  |  07:05
Patrycja Pająk postanowiła zmienić wizerunek – zatrudniła nową menadżerkę i zaczęła tworzyć specjalny team, który pomoże jej przejść metamorfozę i nauczy poruszać się na nowo w świecie show-biznesu. Modelka uczy się m.in. jak rozmawiać z dziennikarzami oraz odchudza się pod okiem dietetyka.

Kiedy wchodziłam do tego świata, nie zdawałam sobie sprawy z tego, co mnie czeka, jak źli potrafią być ludzie – mówi Patrycja Pająk. – Byłam bardzo naiwna. Myślałam, że jeśli ktoś mi powiedział, zrobisz tak i będzie dobrze to rzeczywiście będzie dobrze. Niestety wyszło inaczej. Teraz za te błędy muszę płacić.

O Patrycji Pająk zrobiło się głośno, gdy jej były chłopak sądownie domagał się od niej zwrotu kosztów za operację powiększenia piersi. O całej historii napisała jedna z lokalnych gazet. Modelka weszła na salony i od razu stała się bohaterką wielu kontrowersyjnych wypowiedzi. Natalii Siwiec poradziła iść na emeryturę, bo jest starsza od niej, ostro komentowała też krytykę fanów na Facebooku. Teraz Pająk chce nauczyć się,  jak rozmawiać z mediami.  

Do mojego teamu dołączył dziennikarz Robert Patoleta, od którego bardzo dużo się uczę, który daje mi wiele ciekawych wskazówek, jak poruszać się w tym świecie. On uczy mnie dykcji, jak rozmawiać podczas wywiadów mówi gwiazda.

Modelka postanowiła także wyszczupleć z pomocą dietetyka.

Gwiazda nie zdradza innych szczegółów przemiany. Do metamorfozy namówiła ją nowa menadżerka Ewa Gabryszewska, z którą Patrycja Pająk współpracuje od października. W listopadzie pierwsze oznaki zmiany wizerunku już były widoczne. Modelka wystąpiła w pokazie mody podczas akcji charytatywnej „Kobiety dzieciom” pod Poznaniem. Pieniądze z uroczystości przeznaczone były dla dzieci chorych na choroby metaboliczne.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.