Newsy

Piotr Kędzierski na razie nie wróci do "Bitwy na głosy"

2013-10-18  |  12:15
Piotr Kędzierski na jakiś czas kończy przygodę z telewizją. Dziennikarz prowadził trzy pierwsze edycje "Bitwy na głosy", jednak na razie zawiesza współpracę z tym programem. Woli pracować w radiu, zwłaszcza, że nie dostał żadnej propozycji  programu, który by go zainteresował.

Piotr Kędzierski przyznaje, że praca w telewizji była sporym wyzwaniem, ale na razie poświęci się wyłącznie radiu. Zdecydowanie lepiej czuje się przed mikrofonem niż przed kamerą.

Ze względu na moją bardziej punkową niż komercyjną duszę, bliższe jest mi radio. Jest fajne, jest kameralne, jest bardziej intymne niż telewizja. Postanowiłem, że skupię się teraz właśnie na radiu Roxy – powiedział dziennikarz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dziennikarz prowadzi w radiu '"Roxy" poranny program „Ranne Kakao”. Bardzo ceni sobie bliski kontakt ze słuchaczami. Zarówno na antenie, jak i na Facebooku. Wcześniej, w wywiadach podkreślał, że jest zagorzałym przeciwnikiem portali społecznościowych. Kędzierski nie myśli jednak o całkowitym porzuceniu telewizji.

 – Mam swoje wymarzone formaty, które chciałbym zrealizować. Chciałbym robić coś, do czego jestem w 100 proc. przekonany. Jestem za młody, aby robić coś, co jest niezgodne z moim światopoglądem, z moim poczuciem humoru i zasadami, dlatego sobie spokojnie czekam.

Piotr Kędzierski prowadzi swój program z Tymonem Tymańskim od poniedziałki do piątku od 7.00 do 10.00.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.