Mówi: | Zosia Ślotała |
Funkcja: | stylistka |
Zosia Ślotała: na Wielkanoc z całą moją rodziną lecimy do ciepłych krajów
Tegoroczną Wielkanoc Zosia Ślotała spędzi w Dubaju. Wyjeżdża tam razem z partnerem i córką, dla której będzie to pierwszy pobyt w ciepłych krajach. Aby zaoszczędzić miejsce w bagażu, stylistka zaopatrzyła się w zestaw miniaturowych kosmetyków.
Zosia Ślotała, nie tylko z racji obowiązków zawodowych, bardzo dużo podróżuje. Od najmłodszych lat przyzwyczaja do tego także swoją córkę. 9-miesięczna dziś Rania Konstancja leciała już samolotem na długiej trasie i dobrze to zniosła. W tym tygodniu będzie towarzyszyć rodzicom w wielkanocnym wyjeździe do Dubaju. Będzie to jej pierwszy pobyt w ciepłych krajach.
– Jestem bardzo ciekawa, jak ona się odnajdzie, ale myślę, że jest odważna i ciekawa wszystkiego, co się dookoła dzieje. Teraz jest taki wiek, pytanie, ile wytrzyma w samolocie, bo już jest faza raczkowania – mówi Zosia Ślotała agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Dziewczynka urodziła się w czerwcu 2015 roku. Zosia Ślotała już myśli o zbliżających się pierwszych urodzinach córeczki. Niewykluczone, że podobnie jak w przypadku Wielkanocy cała rodzina świętować będzie w podróży.
– Najprawdopodobniej mój partner będzie grał wtedy koncert, więc pewnie wszyscy wyjedziemy w jej pierwsze urodziny – mówi Zofia Ślotała.
Przed każdą podróżą stylistka zaopatruje się w zestaw miniaturowych kosmetyków, który samodzielnie komponuje. Zawsze znajdują się w nim: płyn do dezynfekcji rąk, puder do twarzy, miniaturowa szczotka do włosów i nawilżający balsam do ust. Produkty typu beauty to go to zdaniem gwiazdy idealne rozwiązanie dla młodych mam.
– Przy małym dziecku torebka moja nie dość, że się zmniejszyła, to jeszcze jej zawartość też się zmniejszyła. Dodatkowo, gdy podróżuję, a dosyć często podróżuję, zabieram ze sobą miniaturki jako, że jest obostrzenie związane z tym, co można wnieść na pokład – powiedziała Zosia Ślotała na konferencji inaugurującej wprowadzenie nowej strefy „Beauty to go” w perfumeriach Sephora.
Stylistka miniaturowe kosmetyki stosuje nie tylko w podróży. Gdy wychodzi na dłużej z domu – do pracy bądź na event branżowy, to do minikosmetyczki wkłada kosmetyki do makijażu, głównie tusz do rzęs, cienie do powiek i rozświetlacz. Na bieżąco śledzi kosmetyczne nowości i chętnie testuje nowe produkty. W tym sezonie zamierza wypróbować miniaturową bańkę chińską.
– Jak zatrzymujesz wodę albo masz bolące mięśnie to idealnie to działa. Po treningach u Ewy Chodakowskiej będę tę bańką sobie przejeżdżała wszystkie możliwe mięśnie – mówi Zofia Ślotała.
Miniaturowa bańka chińska świetnie sprawdzi się nie tylko po intensywnych treningach. Z powodzeniem można ją stosować także podczas długich lotów samolotem.
Czytaj także
- 2025-02-11: Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
- 2024-09-18: Część kosmetyków może być groźna dla kobiet w ciąży. Zwiększają ryzyko nadciśnienia
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2024-06-27: Unijne przepisy przyspieszają zieloną transformację branży kosmetycznej. Zielony Ład może zmniejszyć konkurencyjność europejskich producentów
- 2024-06-03: Filip Chajzer: Ciągły hejt i to, że non stop musiałem z kimś walczyć, przestało mi się spinać ze sobą. Moje 40. urodziny to jest rozpoczęcie gry już na moich zasadach
- 2024-03-29: Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych
- 2024-03-28: Monika Richardson: Co roku na święta organizujemy zjazd rodzinny w pięknym dworku w Wielkopolsce. Do śniadania wielkanocnego siada 40 osób
- 2024-03-25: Marta Wiśniewska: Nie rozumiem fenomenu mazurka. Na Wielkanoc zrobię pyszną, tłustą paschę z bakaliami
- 2024-03-26: Piotr Zelt: W tym roku na Wielkanoc jadę na narty w Alpy. Chyba wszystkim jest na rękę, że będę gdzieś daleko
- 2024-03-27: Enej: Wielkanoc musi być w rodzinnym gronie. Nie jesteśmy fanami wyjazdów do hoteli, żeby spędzać święta z obcymi ludźmi
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.